ervaringen auto kinderstoeltje

Discussion in 'De babyuitzet' started by zonnetjes, May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ik weet dat mijn vraag eigenlijk bij babyuitzet moet, maar wil graag ervaringen van andere moeders betreft een auto kinderstoeltje.

graag zou ik dus + en - punten doorkrijgen waar ik op zou moeten letten bij het kopen van zon stoeltje. heb op kinderstoeltje.nl gekeken, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.

wij maken nog weleens lange autoritten (1 heenritje kan dan ong 2 uur duren), dus moet in de ligstand kunnen. nou iig, waar moet ik overal op letten?

2. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou daat ben ik ook wel benieuwd naar! Ik zie inderdaad ook door de bomen het autustoeltjesbos niet meer.

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    nou, dan gaan we samen in spannen afwachten welke tips onze mede-moeders ons kunnen geven! :)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ga hem toch verplaatsen naar babyuitzet.

5. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb de maxi cosi tobi, ben er erg tevreden over. Hij kan in de ligstand, is makkelijk vast te maken in de auto, riempjes voor je kleintje zijn makkelijk te verstellen en hij is goed uit de anwb test gekomen. Ze zit er heerlijk in!

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    hmz...

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoe ... 1Qodkxa-fQ

heb jij dan 1 van bovenstaande modellen? qua prijs zit nog verschil in, welke heb jij dan?

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij hebben een priori en die bevalt uitstekend. Is in verschillende standen te zetten, makkelijk te bevestigen in de auto en de kleine kan er makkelijk in en uit.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Wij hebben onze keuze gebaseerd op het onderzoek van de ANWB en verder Jarissa in de winkel in de stoel gezet. De enige waar ze echt goed in zat en die heel veilig is, is het geworden. En ja, hoe het kreng heet? Ik weet het echt even niet meer. Is in ieder geval het stoeltje zonder gordels maar met een buikvanger. Bevalt ons heel erg goed.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik weet het weer (we hebben er 2 en er blijkt er 1 in de hal te staan): een Kiddy Infinity.

12. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb de maxi cosi tobi model chinese blue. Ze gaat er makkelijk in en uit. Even goed als de duurdere tobi's hoor maar dan zonder hip printje ;)

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    romer duo plus met isofix...echt een super stoel!

14. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Wij hebben ook een priori en hij bevalt erg goed moet ik zeggen!

Gewoon naar een winkel gaan en je kindje ergens in zetten is het beste, niet alle kindjes zitten goed in een bepaald model.

Wij hebben dit ook gedaan en in de priori zat hij het beste, in de romer en de tobi zat een soort ingebouwde hoofdsteun en dat werkte niet zo goed bij ons..

15. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,446
    1,843
    113
    Hier ook de RömerDuo Plus, met Isofix systeem. Hij staat hier alweer een aantal jaartjes in de auto, ben d'r helemaal tevreden over. We zijn 2x naar Spanje gereden, Milan zat heerlijk. Dit jaar mag Misha erin, Milan zit nu in de volgende groep, ook weer een Römer overigens..

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    maxi cosi priori hebben wij en hij bevalt prima. hij kan in ligstand en ziet er ook nog hip uit en de rpijs is rond de 129 euro als je ze in de uitverkoop pakt:). min puntjes heb ik nog niet ondekt

Share This Page