Ik heb een advertentie gezien voor een duowagen maar er staat geen foto bij. Volgens de beschrijving is het een Quicksilver Adventure met 3 wielen.. Heeft iemand ervaring met deze wagen?? Op internet vind ik alleen maar 4-wielen van de X-Adventure maar die heet weer een Twinco?? Ze vragen er 100 euro voor en hij is 8 maanden gebruikt maar dan zou ik hem toch moeten kunnen vinden op sites van babyzaken?? Bedankt alvast
X-Adventure Quick-Silver | Kinderwagens | Baby-Dump Wij hebben de researcher besteld en de man in de winkel was er erg positief over. Voor ons is het nog even afwachten
Ik had de Triple Swivel LTD....was ook een 3wieler en ziet er precies t zelfde uit. Ik heb m verkocht De reden, t onderstel liep opzicht best fijn, maar ik vond m zo lomp! Hij is vrij zwaar en breed. Plus dat ik de reiswieg erg klein vond en t buggygedeellte echt ruk! Kan niet echt rechtop en Eva hing er altijd als een dweil in. Maar ik weet dus niet of de wandelwagen die jij gezien hebt, precies hetzelfde is op die punten
maar ik bedoel de duoversie hiervan dan eigenlijk... Ja wij hebben nu een Teutonia Fun, echt een superding en die kan wel rechtop maar daar hang Demi ook als een dweil in... alsof ze lui en moe is haha Terwijl onze buggy die weer slecht loopt, daar zit ze weer goed in
wij hebben een gewone quicksilver met 3 wielen. Echt een prima wagen. De bak is lekker groot. Mijn zoontje heeft tm 7 maanden lekker in de bak gelegen. Vond ik wel prettig want hij kon zo lekker slapen. Dat veranderde toen ik hem omgebouwd had, toen vond meneer het veel spannender om te kijken ipv slapen. Ik vind hem alleen niet handig inklappen wanneer het een wandelwagen is.