ik heb een vraagje over dettol, ik heb op dit moment een schimmelinfectie (in en op me vagina) ik heb wel capsules gekregen en zalf die je vaginaal in moet brengen maar die zijn al weer op en het is nog niet weg nu kreeg ik een tip van me moeder dat je met dettol kan wassen dat dat ook heel goed is nu vind ik dat wel lekker maar is dat niet net zoals lactacid dat de zaadjes er niet doorheen kunnen zeg maar of dat het de zaadjes dood en er staat in voorzichtigheid is geboden bij zwangerschap maar zodra je niet weet dat je zwanger bent kan het geen kwaad toch ? weten jullie een antwoord ?
Dettol is bacteriedodend, dus dat lijkt me ook niet zo goed voor sperma... Ik zou even contact opnemen met de huisarts als het nog niet over is en daarbij vermelden dat je zwanger wil worden. Lijkt me dat hij/zij wel een oplossing voor je heeft. Succes!
Geen Dettol gebruiken, Dettol is bacteriedodend wel goed om je na de bevalling met hechtingen te wassen, maar niet met een schimmelinfectie Dettol is niet schimmeldodend. Bij de drogist hebben ze ook gewoon tubes 'Daktarin' dat is wel schimmeldodend, succes!