Om Jelina aan de carnaval te laten wennen had ik een doos schmink gekocht en heb ik haar en zei heeft mij geschminkt. Op een gegeven moment begon ze onze hond te schminken, en aangezien deze toch in bad moest heb ik het toegelaten. Nu heb ik haar net in bad gedaan, maar ik krijg haar niet meer schoon. Het is zo'n goedkope vetschmink van action. Ik heb haar met hondenshampoo gewassen, maar het gaat er niet af. Wie weet hoe ik haar weer wit krijg Bekijk bijlage 48322
*Proest* ik moest even denken aan een voorval met de Weim van mijn vriendin... vriendin druk aan het trainen op de KC, en ziet plotsklaps dat haar weim dus aan ieder nageltje een ander kleurtje nagellak had gekregen (van dochterlief) * proest* Uhm... wat je kunt proberen is gewoon Zwitsal-shampoo oid, ik gebruikte dat bij mezelf als ik de zwarte-piesten-schmink van mn toet wilde halen. Is vrij zacht in het gebruik, evt kun je na het wassen een paar druppels olijfolie in zn vacht inmasseren.
groene zeep en boter daar krijg je ook smeer mee uit kleding en omdat de vetkrijt ook vet is, lukt het misschien wel en groene zeep is ook wel een beetje mild voor het huidje van je 4 voeter Ik moet er wel om lachen hoe de hond eruit ziet ....sorry
In hondenshampoo zit geen ontvetter omdat dit slecht is voor een honden huid. Je zou voor 1x een je eigen shampoo kunnen gebruiken. Deze ontvet namelijk wel. Mocht het er dan nog niet af zijn dan moet het denk ik helaas eraf slijten. Maar goed het is nog geen carnaval Laat je even weten of het er af gaat?
hahahaha. Ik heb ook geen idee.. Maar vind hem/haar zo ook wel leuk! Kan zo meelopen in de carnavalsoptocht.. hihihi..
OMG hahahahahahahaha. Sorry.... Heb je Tea trea shampoo? Dat is nog niet zo slecht voor de huid. Niet met gekke dingen poetsen aub! Ze hebben al zo'n gevoelig huidje. En anders, tsjah dan zal het er wel af slijten.
Groene zeep is inderdaad ook wel goed, en dan bij voorkeur de ouwerwetse "klodder"groene zeep. Die gebruiken wij van tijd tot tijd om de losse haren er uit te krijgen (in de rui-periode)
Meis je hebt me weer laten lachen Gewldige foto ! Sorry heb geen tip voor je maar vind het een super foto
Ik vind de foto ook geweldig, en ik dacht omdat het van de huid zo makkelijk af ging, het ook wel lukte bij de hond, maar helaas, niks is minder waar. Zou ik misschien wat afwasmiddel kunnen proberen? Ik heb geen groene zeep in huis, die zou nog ff moeten gaan kopen anders.
Afwasmiddel is te agressief voor de hondenhuid. Dan zou ik inderdaad eerder voor groene zeep of voor de babyshampoo gaan.
Oh nee geen afwasmiddel. Dat is echt te agressief. En ik weet niet of je al veel huidproblemen hebt met je bull? Maar ik zou extra voorzichtig zijn omdat ze zo'n gevoelige huid hebben. Ik zou het met tea trea proberen. Is natuurlijk en maakt een hele hoop schoon!