ik heb een vraag. we proberen een beetje een overzicht te krijgen wanneer ik ovuleer. nou heb ik 15 maand geleden de laatste prikpil gehad. heb een maand geleden een eileideronderzoek gehad kijkoperatie ( fertiloscopie ) en alles was goed. ze waren open. ook heb ik in april een hormoonkuur gehad omdat me menstruatie niet op gang kwam na een paar dagen 2 van die tabletten te hebben geslikt wert ik daarna erg ongesteld en werd ik ook maandelijks ongesteld. nou sinds julli heb ik het idee dat ik na me menstruatie weer bloeding heb in dezelfde maand. eigenlijk een week na me normale menstruatie. is dit ovulatiebloeding? nu heb ik voor het eerst een mijn temp eens bij gehouden. maar vergeleken bij andere kaarten gaat die van mij wel heel erg heen en weer. we zijn in leiderdorp in behandeling bij MCK en hebben as woensdag een startgesprek bij onze fertiliteitsverpleegkundigge we hebben 2 weken geleden donorvoorstel gekregen en zijn akkoord gegaan. vandaar dat ik me nu wel beetje druk maak hoe nu verder is dit een normaal beeld van de temp? zo niet hoe kan het? en kan het gebeuren dat ik nu in het begin van de maand ongesteld ben maar het zo veranderen kan naar halverwege de maand zie bijlage hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden gr margo