Ik heb net zo'n digitale test van clear blue gedaan, die gaf aan niet zwanger, maar nu haal ik die test strip eruit, staan daar 2 duidelijke blauwe strepen op.. Iemand hier ervaring mee?
Van wat ik gelezen heb gebeurd dat wel vaker ook als je niet zwanger bent.... De digitale heeft trouwens schijnt zo te zijn meer HCG nodig dan een normale test....
ik had ook een tweede lijn op mijn strip en was niet zwanger, maar die tweede lijn was wel heeeeeeeeel licht.. heb 1 keer gehoord dat bij een donkere tweede streep het toch zo zou kunenn zijn, maar of het waar is... er staat duidleijk in de bijsluiter dat je niet naar de streepjes mag kijken omdat die niets zeggen.. hoop op een ZWANGER test morgen.. succes..
heb meerdere malen negatief getest met twee strepen, echt niet naar kijken, hoe verleidelijk het ook is, CB gebruik ik nu alleen als ik na mijn NOD ben.
goed om te weten, denk dat ik deze dan zaterdag nog eens doe.. In mijn album staat mijn andere test van kruidvat.. x
ik zie daar wel een streepje hoor! zaterdag idd maar weer eens testen, wanneer is je NOD? Succes meid!
DPO dagen na eisprong, dus ik zit vandaag op 12 dagen na mijn eisprong.. Bornto try: ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld? Misschien dat het omgedraaid staat, klopt ook hoor ik het de test op z'n kop gelegd om de foto te nemen, anders viel de schaduw precies op het lijntje.. x
daar mag je bij cleur bleu digi niet naar kijken! wat op het scherm staat klopt. Niet naar de streepjes kijken