Net een thermometer wezen halen. Maar ik weet nog niet precies hoe of wat : Elke dag tempen op dezelfde tijdstip iig. Dat noteren. Als je temparatuur omhoog ging heb je eisprong? Of is dan geweest? En hoeveel gaat hij dan in een keer omhoog? :
Ben ik gek! Ik kan het ook niet vinden, gaat hij nou omhoog of omlaag na de eisprong! Hoe werkt het nou>
Hai, Ik temperatuur al een paar maanden. Dit is belangrijk; - het liefst 's ochtends voor je uit bed stapt op hetzelfde tijdstip temperaturen - natuurlijk noteren, bij www.fertilityfriend.com heb je hele mooie lijstjes om het bij te houden. is wel even zoeken en prutsen want alles is in het engels. Deze site rekent voor jou ook je eisprong uit. Is wel handig want zo op papier is het soms lastig te zien omdat je temperatuur kan schommelen - als je temperatuur stijgt (ongeveer 0,2/0,3/0,4 graden) dan is je eisprong al geweest, waarschijnlijk een dag daarvoor. Dit moet je een paar maanden volhouden zodat je een patroon kunt ontdekken. Zo kwam ik er dus achter in ronde 6 dat ik mijn ei niet rond dag 13 (heb een cycluslengte van ongeveer 26 dagen) heb maar rond dag 18. Zijn wij even verkeerd bezig geweest. Ik vind het dus heel fijn dat nu aan het temperaturen ben. Ik hoop dat je nu genoeg weet en als je vragen, stel ze gerust.