Hoe lang slaapt jullie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dds, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn dochter is 14 weken en slaapt overdag kort. elke keer maar 1 uur. Dus van 8.30 tot 9.30 van 12.30 tot 13.30, van 15.30 tot 16.30 enz.
    ik heb gelezen dat 1 uur slapen te kort is om uitgerust te zijn.
    Hoe lang slapen jullie baby's?

2. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Mijn zoontje is na de voeding meestal nog 1 uurtje wakker en slaapt dan tot de volgende voeding, soms is die tussendoor hele tijd wakker. Over het algemeen slaapt die naar de voeding tot de volgende. Snachts slaapt hij ook door. Héérlijk

3. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mijn kleintje deed dat ook, steeds kort slapen.... Werd er soms kriebelig van, je hebt idd steeds het idee dat dat veel te weinig is voor zo'n kleintje...
    Maar hier is het sinds 2 weken helemaal goed gekomen!! Slaapt tot 7.30, dan 3 kwartier van 9.15 tot 10.00 en daarna om ongeveer 12.00 2,5 uur achter elkaar en tegen half vier nog een keer 3 kwartier. Om half 7 gaat ze dan weer naar bed. Dus er is zeker hoop!!

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ons meisje slaapt overdag ook niet zo heel veel. elke keer korte slaapjes.
    of ik moet weg gaan met haar,want in de wandelwagen slaapt ze net zo lang als dat ik weg ben.
    om 11 krijgt ze haar laatste fles en slaapt dan door tot half 7.
    meestal slaapt ze daarna nog een uurtje.maar meer niet.

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja hier precies hetzelfde hoor! ik maak me er ,maar niet meer druk om ;) schijnbaar heeft ze niet zoveel nodig :)

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    's Nachts sliep ze heel goed. Van 19 tot 7 uur, met 1 voeding om 3.30 uur. Vannacht bedacht ze iets anders. Om 23.00, 1.15 en 4.30 uur.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hier precies hetzelfde verhaal. En dan al bijna 7 maanden lang. De eerste maand sliep ze nog wel een aantal uurtjes overdag, maar daarna was en is het nog steeds hooguit 3 uurtjes... vaak korter. De ene baby kan blijkbaar met minder slaap af dan de ander. Helemaal niet erg hoor!

8. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Hoi,

Onze kleine man sliep vroeger ook nooit veel overdag, ook altijd maar een half uurtje à 3 kwartier..

Nu sinds enkele weken doet hij, op vaste tijdstippen, 3 dutjes van minstens een uur, soms zelfs 2 uur.
    Ik denk dat hij nu ook wat groter is en meer energie verbruikt. Hij wil altijd maar rechtstaan en op z'n beentjes springen :D

's nachts slaapt hij van 19u30 tot 7u30. Dat doet hij sinds hij 8 weken oud was. Ik mag dus echt niet klagen denk ik!

Deel Deze Pagina