Ik zie overal meiden met puregon en pregnyl die na de eerste ronde zwanger zijn geraakt Klopt dit of? (Dit is namelijk mijn eerste ronde )
nou hier niet hoor. ben nu bezig met ronde 2, maar hopelijk voor jouw is het wel in ronde 1 raak groetjes Duckie
ik spuit nu 50 eh, sinds donderdag, vorige ronde ook begonnen met 50 eh en later opgehoogd naar 75 eh, en ik had maar een eitje, maar we doen alleen ovulatie inductie, dus geen IUI of IVF , dus teveel eitjes wil de gyn ook niet, en helemaal niet gezien mijn voorgeschiedenis( 5 MK), willen ze het vermijden dater teveel eitjes groeien. hoeveel moet jij spuiten dan, en doen jullie IUI of IVF of ook alleen ovulatieinductie? gr duckie
Nee helaas niet. Ik ben bezig met de derde ronde spuiten. En het heeft zelfs nog maar 1 eisprong opgeleverd..
I wish.... nee hoor er zijn genoeg andere verhalen helaas! Lees mijn handtekening maar, begonnen met 50eh, toen 75,daarna 83,3 en huidige eh staan in handtekening. klets anders mee in ons topic, er heerst daar een roze epidemie, missch wordt je aangestoken: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/325602-wie-begint-januar-2012-puregon-pregnyl-spuiten-101.html
Nou, helaas niet... Het is geen wondermiddel, het zorgt er alleen voor dat je een eisprong krijgt. Succes!
Nou daar hoor ik dan niet bij Na puregon/pregnyl zonder IUI te hebben gehad 4x puregon/pregnyl met iui te hebben gehad en nu 1x een mislukte ICSI behandeling te hebben gehad nog steeds niet zwanger....
Jeetje... Was best naief van me om dat te denken Wishfull thinking ? Deze ronde begonnen met 75 eh en er zijn 3 eitjes 15mm 16mm en 19mm Mijn gyn zei dat de volgende ronde zal beginnen met 50 eh En dat ik geluk heb gehad als er nog 1 eitje zo groot was dan moesten we het afbreken Ik ga me bij jullie clubje aanmelden!Gezellig!
Helaas bij mij ook niet het geval hoopte er wel op hoor! Ik spuit gonal-F 75 eh en pregnyl. Ben nu bezig voor 2e IUI, vrijdag weer FM.