Felicitas; HoteldeBotel serie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roema, Aug 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hai,

Ik heb via Felicitas de serie HoteldeBotel (spelenderwijs leren voor aby t/ dreumes) gekocht. Zelf vind ik het enorm leuk iets, leerzaam, makkelijk (alles in een) en afwsselend bruikbaar.

Maar heeft iemand er al ervaring mee?!

2. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Heb net nog even gegoodled. Mochten er mensen zijn die het ook willen aanschaffen.. of als felicitas langs komt. Er staan genoeg hoteldebotelseries op marktplaats..
    Net handig voor mijn portemonne, maar wel voor die van jullie!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    ik heb het hier thuis staan. gekocht toen mijn oudste geboren werd en het kan haar eigenlijk niet zo interesseren....jammer eigenlijk

4. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Ik heb hem ook, maar tot nu toe nog niet echt gebruikt voor haar.Alleen de boekjes voorgelezen.

5. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    mmh, ben benieuwd. Ik vind het nog steeds een leuk pakket. Vooral ook omdat je als ze gaan logeren handig een koffertje kan meenemen, de serie voor alle leeftijden te gebruiken is en ik verlost ben van het zoeken naar leerzame dingen maar alles al in huis hebt. Baal alleen dat ik hem niet via marktplaats heb gekocht :(!

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Hier staat ie ook, hagelnieuw en te wachten totdat ie gebruikt gaat worden...had ik ook niet aan gedacht om op marktplaats te kijken! Ik ga hem een deze dagen eens beter in het zicht zetten en dan hopelijk wat meer gebruiken. Zou het een volgende keer in ieder geval niet meer kopen, en zeker geen mevrouw van Felicitas over de vloer :(

7. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Ja, ik moet zeggen dat Felicitas nog meer leuks voor me in petto had, maarre.. ja ik ga niet voor 1000 eu dingen aaanschaffen!

Share This Page