Werkt de daiper champ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by wonderbaby1, Apr 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoi dames, de titel zegt het al, werkt de daiper champ? Ik hoor goede maar ook slechte verhalen. De een zegt dat als ie stinkt dat je dan de zak er niet goed in zit. Al jullie verhalen en ervaringen zijn welkom!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hier een tevreden diaper champ gebruiker!
    Als je een luier erin doet, dan komt er wel wat "aroma" vrij, maar
    verder absoluut geen klachten!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik ben ook tevreden, alleen met zak verwisselen ruik je het wel flink, dus de poepluiers gaan nu direct de kliko in.

Miek

4. Bessy

Bessy Actief lid

Jan 18, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind het een onding..ik zou er mijn dure geld niet aan uitgeven, als ik jou was.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij het verwisselen van de zak stinkt hij behoorlijk....verder is het wel goed te doen. Verbruikt iig geen dure zakken

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Werkt prima en de zakken zijn niet duur. Op het werk hebben wij zo eentje met een cassette nou dat vind ik ook een onding dan heb ik liever de daiper camp. En ik doe de poep luiers in een geurzakje 150 stuks voor 1 of 2 euro dan valt het allemaal reuze mee met de lucht.

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    Ik had tot vorige week een luieremmer met casettes. Sinds vorige week heb ik nu de Diaper Champ en ben er helemaal weg van. Je ruikt wel een beetje een luchtje als je hem doordraaid maar ik vind het absoluut niet storend. (En ik ben iemand die al over haar nek gaat wanneer mijn hond bijvoorbeeld moet poepen wanneer we aan het wandelen zijn) Wij hebben de medium gekocht.

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    hier ook! dus vandaar dat ik er een klein pedaalemmertje maar op z'n kamertje heb gezet, is een stuk makkelijker én goedkoper!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben er heeeeel erg tevreden over! Ik raad hem zeker aan.

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Een echte aanrader vind ik, super ding!! Geen stank, je ruikt het alleen wanneer je hem doordraaid en er dan ook boven blijft met je neus. Geen luchtjes verder.

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mmm bedankt meiden, er zijn er veel tevreden maar idd ook slim om gewoon een vuilnisbakje er neer te zetten. Ben dus nog aan het twijfelen maar heb ook nog tijd genoeg ;)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik ben ook tevreden, heb maar een klein model (en gebruik tegenwoordig voornamelijk wasbare luiers, bij mijn dochtertje wel wegwerp gebruikt), maar ik merkte echt wel een verschil in hoe snel het ging stinken met een gewone vuilnisemmer met deksel of dit.
    Bovendien vind ik het wel makkelijk dat als ze wat ouder worden (en je hebt een beetje ondernemend en inventief typje), dat ze niet de vieze luiers er uit halen.

13. erwtje

erwtje Actief lid

Dec 7, 2008
    226
    0
    0
    Hier ook de daiper champ. Over het algemeen tevreden. Alleen bij het verwisselen een enorme stank, maar ja je kan ook niks anders verwachten. Nu ons mannetje fruit en groenten eet is wel aan te raden de champ vaker te verschonen. (paar x per week) Een grote pré vind ik de gewone goedkope vuilniszakken die erin gaan. Een cassette elke keer is een dure grap :)

14. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Ik ben een tevreden diaper champ medium gebruiker. Ik heb geen last van geurtjes, alleen als je de zak verwisselt (maar dat heb je ook met je gewone vuilnisbak). Ik gebruik de grote pedaalemmerzakken van AH erin.

15. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    Hier een cassette-gebruiker. Als ik de Sangenic leeg stinkt dat ook immens hoor, hahaha! Ik zit er ook over te denken om toch voor een Diaper Champ te gaan. Sangenic bevalt goed, maar de cassetes zijn wel erg duur.

Share This Page