Ik ben gewoon ff heel erg trots op mezelf, ik ben na 9 jaar roken, nu 5 dagen gestopt! Ik wil absoluut geen discussies ofzo uitlokken want ik ben niet zwanger en ook niet bezig om zwanger te worden, ik wil het alleen even kwijt en ik hoop dat ik het gewoon vol ga houden! Nee ik hoop het niet, ik weet het zeker!!!
Hartstikke knap van je meid!!! Ik was ook 1.5 jaar gestopt,ga nu eerst afvallen en dan weer stoppen..En dan raak ik er ook nooit meer 1 aan,want ik dacht nu ff ééntje proberen!! en dat werden er 2 etc!!
Goed hoor! Ik ben nu inmiddels ook alweer 3 jaar gestopt. Kan nog wel rustig een sigaretje roken met vriendinnen onder het genot van een glaasje wijn en dan verder weer van afblijven.
heeeeeel knap van je ! ik weet hoe moeilijk het is , na meerdere stop pogingen had ik het geluk dat ik zwanger was en het zo vies vond dat ik van zelf stopte dat is nu 2 jaar geleden en nooit meer een peuk aangeraakt hihihihi zet hem op meid je kunt volhouden nu he
Lovely, dat had ik ook alleen werd ik laatst bij een sigaret kotsiemisselijk! Nou ja hartstikke goed allemaal!! Ga zo door.
ohh bah! Maar dan weet je ook in 1 keer weer een reden om nooit weer echt te gaan roken. Het is gewoon zo goor!
Wat super goed meid! Hier inmiddels ruim 3 jaar gestopt.. Was een kettingroker. Ben er nog elke dag blij om! Nu volhouden he?!
Super!! Ik was tot afgelopen weekend ook 2 weken gestopt, maar helaas het weekend een feestje gehad en was toch weer een slappeling. Wil toch echt doorzetten. Zo stom van mezelf! Wens je succes!
ik ben oook gestopt en zo trots op mezelf... het is ff erdoorheen bijten maar weet dat ik het vol ga houden...
Hey meid! Ik las het al op je Hyve. Goed hoor, volhouden! Valt het mee of valt het tegen? Het belangrijkste is doorzettingsvermogen en wilskracht. Als je dat hebt dan lukt het je wel!
He goed hoor, het valt niet mee dat weet ik maar volhouden is de boodschap en als je het even moeilijk hebt moet je maar denken aan het gevoel van trots dat je nu hebt alleen kun je er dan een paar dagen, weken, maanden of jaren bijtellen.
Bedankt allemaal voor de steun! Ik moet het nu inderdaad vol gaan houden! Het moeilijkste vind ik de momenten waarop een sigaret het lekkerst was, sochtends als ik ontbeten had en savonds na het avondeten, dan denk ik echt van; nu zou het echt lekker zijn...Maar eigenlijk is die gedachte al snel weer verdwenen en neem ik een kauwgompje ofzo. Ik wou dat ik gewoon alleen sochtends en savonds kon roken, 2 op een dag, lijkt me geweldig maar dat kan ik echt niet. Het is alles of niks en dan kies ik toch voor niks. Reden 1 is uiteraard mijn gezondheid maar wat de laatste tijd steeds zwaarder begon te wegen is dat mijn vriend en ik samen per maand 300 euro aan tabak kwijt waren, dat viel niet zo op toen ik nog fulltime werkt maar nu ik tijdeljk rond moet komen van een WW uitkering, is dat gewoon niet meer te betalen. Dus ik kan ook gewoon niet meer roken, dan maak ik mezelf dan ook goed wijs iedere dag. En dan denk ik, van het geld wat je nu overhoud kun je lekker veel leuke spulletje voor je meisje kopen en voor haar is het natuurlijk ook wel lekker dat die stinkende mensen niet meer stinken naar rook hahahha!
Knap van je hoor! Ik ben ook bijna 2 jaar gestopt, dus ik weet hoe lastig het soms kan zijn. Maar peroonlijk vond ik de eerste dagen het moeilijkst, dus daar ben je al doorheen! Succes meid!
Volhouden meiden!! Manlief is nu 1,5 jaar gestopt, heeft flink wat chagerijnige buien gehad hahaha maar kan ook niet anders als je al 13 jaar rookt..
Volhouden !!! Ik ben nu 2 weken gestopt. Ik heb vanaf mijn 15e gerookt en was drie jaar geleden gestopt. Na mijn bevalling ben ik spontaan weer gaan roken. Nu dus al weer 2 weken ervan af. Heb het wel moeilijk nu met dit weer, lekker buiten zitten enzo. Ik rookte ook alleen buiten, vandaar.