Ik wil bv gaan geven en kolven. Wat is nu een goede kolf en waar moet ik op letten? iemand een suggestie
Hangt er een beetje vanaf hoe/wanneer jij hem denkt te gebruiken. En waar je gaat kolven. Ik zou je in elk geval de mini electric niet willen adviseren. Die wordt ook wel de herrie electric genoemd en de levensduur is ook niet zo lang. Hier een paar verschillende kolven met uitleg. kolfkiezer Maar jij hebt ook nog wel even de tijd om er een uit te zoeken
Dat kan maar dat zijn andere dan die je je in bovenstaande linkjes zag. Dat zijn meer ziekenhuiskolven. Je moet dan ook als nog je eigen set (flesjes, borstschelp, slangen e.d.) aanschaffen. Je kunt ook je kolf e.d. opgeven bij de belastingdienst. Kijk maar eens op www.borstvoeding.com daar kun je het hele lijstje vinden. En ach koop eens een paar pakken kv die zijn ook niet gratis.
Ik heb 3 verschillende kolven geprobeerd. Ik had eerst een avent Isis IQ elektrische enkele kolf. Deze zou ik aanraden, maar dan de dubbele, als je veel te besteden hebt. Die van mij heb ik helaas kapot laten vallen. Ik heb van de thuiszorg even de Medela Mini Electric gehad. Dat vond ik een onding. Veel herrie en bijna geen opbrengst. Ik heb toen de Ameda dubbele kolf gekocht. Deze beviel heel goed. Hij is niet duur, 100 euro, en als er een onderdeel kapot of versleten is, kost dit ook heel weinig. En hij gaf aanzienlijk meer opbrengst dan de andere kolven.
En die Ameda, maakt die veel herrie? Op mijn werk hebben we ruimte genoeg waar je kan kolven, maar als je het drie etages verder nog hoort denk ik toch niet dat ik echt rustig zit...
Die Ameda maakt niet bovengemiddeld veel herrie. Maar je hoort hem wel... Als je gewoon in een ruimte kan zitten met een deur (duh) die dicht kan hoor je 'm amper denk ik. Tenzij mensen met hun oor tegen de deur gaan staan...
Mijn (mannelijke) collega zit in de kamer ernaast, er zit alleen een gipswand tussen, en hij hoort niks zegt hij.
Ik heb er 1 gekocht En wel deze http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... Position=6 heb gekozen voor een handpomp omdat ik nu al weet dat ik me ga irriteren aan dat geluid van een electrische
Nou ja zo dan...het is geen merk... Werkt uiterst effectief op basis van moderne membraantechniek. De trechter met het zachte, goed afsluitende luchtkussen voelt aangenaam op de huid aan. Het pompen gaat zo makkelijk, dat uw hand niet moe wordt. Eenvoudig uit elkaar te halen en te reinigen. Materiaal: Polypropyleen (vrij van bisphenol-A) Kleur: transparant Vaatwasserbestendig In de levering inbegrepen: houder 2 flesjes (elk 150 ml) 2 extra spenen 2 dekseltjes met sluitplaatjes reservemembraan reinigingsborsteltje Gebruiksaanwijzing inbegrepen!
Ik heb de medela mini electric van iemand gekregen 2e hands (was bijna niet gebruikt) en hij werkt pria voor mij. Ja wel wat herrie maar ach maakt mij niet uit en de opbrengst is prima hoor