Beste verloskundige, Vandaag ben ik 13,6 weken zwanger en ik ben nog steeds heel onzeker. De afgelopen weken heb ik steeds wel krampjes en steken gehad in mijn buik, een fijn teken vond ik, dat betekend dat het allemaal aan het groeien is. Nu heb ik al een paar dagen geen krampjes en steken meer.... Dit maakt mij dus heel onzeker, 5 januari mag ik pas weer naar de vk. Is het normaal dat ik nu niets meer voel? (in m'n vagina af en toe wel wat steken?!) Alvast bedankt, Groetjes Dib
hoi Dib, ik snap je onzekerheid, maar die hoort er (helaas) gewoon bij. het wel of niet hebben van symptomenof het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Als je al zover zwanger bent heb je verreweg de meeste kans dat het goed blijft gaan hoor. Dat je die steken soms wel en soms niet hebt komt doordat de baarmoeder met sprongetjes groeit. Komt vanzelf weer terug. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je snelle antwoord! Ik denk dat de onzekerheid komt door het feit dat het zo lang heeft geduurt om zwanger te worden... Je antwoord heeft me wel weer wat gerust gesteld (en fijn om te horen dat de steken er ook bij horen) Hele fijne kerstdagen! Groetjes Dib