Yes ik mag hier een serieus namen-topic openen ! Ik heb nog geen echte top 5 of zo maar wel namen die ik leuk vind. Ik ben benieuwd met welke ideeën jullie komen op basis van een kleine selectie van namen die ik leuk vind. Jongensnamen vind ik overigens lastiger dan meisjesnamen. Girls: Elin Filou Flo Lou Lauri Nim Nomi Vesper Boys: Aron Felix Otis Raff Sef Vic Kom maar op met jullie ideeën !
Leuk meiden thanks! Op het lijstje komen erbij: Lux, Jula/Juul, Nika en Lev, Xavi, Sil en Senn De rest is het of net niet of ik vind het niks. Ik krijg mijn vriend trouwens nog echt niet zo ver om al serieus na te denken over namen. Is dat herkenbaar in een prille zwangerschap? Moet ik geduld hebben en komt dat vanzelf of moet ik er iets meer druk achter zetten ?
Meisjesnamen; Liv Olivia Rose-Lynn (of Roselyn) vind persoonlijk de eerste spelling mooier Fay Jaylin Jongensnamen; Mason Finn Kay Sem Quinn Mees Jesse James
Ik vind van jouw eigen lijstjes Otis en Elin allebei erg mooi. Misschien zit hier nog wat leuks bij: Alix, Amé, Aster, Ava, Bodil, Brinn, Dana, Febe, Flore, Inthe, Irsa, Jade, Jolie, Jula, Julin, Juna, Leah, Leia, Liv, Lumen, Lune, Malin, Mare, Mea, Merle, Mia, Minthe, Niké, Noé, Orla, Pip, Roïs, Suze, Tirza, Tove, Tyche, Valou, Willa, Zara Abel, Alex, Axel, Boaz, Boris, Brent, Dex, Diëm, Faas, Fedde, Fender, Ferre, Hidde, Jaron, Jelmer, Joas, Joël, Kaj, Keo, Lenn, Levi, Lutein, Milo, Miron, Morris, Nasro, Noud, Odin, Olaf, Ole, Quint, Quirijn, Ravi, Rivas, Romijn, Sebas, Siebe, Silas, Silvan, Stian, Thian, Vigo, Yanick, Zeger AronFelixOtisRaffSefVic Roël
Ava, Brinn, Niké, Noé, Suze en Lenn, Ravi, James vind ik leuk! Keep them coming haha. Ga binnenkort het lijstje maar eens onder vriend z'n neus duwen kijken of we wel een beetje dezelfde richting op denken.
Mijn man kwam zelf helemaal niet met namen. Hij vond het heel moeilijk om namen te verzinnen. Ik had halverwege de zwangerschap een lijst met namen die ik leuk vond en toen heeft hij gezegd welke hij daarvan leuk vond en welke geschrapt moesten worden. Zo zochten we steeds namen totdat we bij de uiteindelijke namen kwamen Ik vond James heel leuk voor een meisje maar dat werd hem helaas niet.
Manoalana haha jou hele meisjesnamen lijstje hadden wij voor oze dochter ook . Uiteindelijk 6 weken voor de bevalling is het Pip geworden. haha voelde ineens als een Pip