Wanneer kan ik het weten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Isodora, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isodora

Isodora Actief lid

Jan 4, 2010
    173
    0
    0
    Ik ben nu al een tijd gestopt met de nuvaring. Eerst deden we het met condoom maar nu zonder omdat we hebben besloten te zien wat er van komt. Ik wordt namelijk gek van mezelf (en mijn verloofde van mij) omdat ik gewoon overal babies zie of wat er ook maar mee te maken heeft, typisch geval van de biologische klok dus.

Gister was ik echt in een opruimbui van hier tot tokio. Mn verloofde vroeg al ben je zwanger ofzo? Ik ben de hele dag al een beetje duizelig. Voel van alles in m'n onderbuik (of beeld ik me dat nu in... zucht). Beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat was ik de eerste week van de kerstvakantie al. (ik heb ook een veel sterkere geur)
    Kan ik echt pas 18 dagen na de sex een test doen?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

het beste is om te wachten tot de eerste dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen...

zelf heb ik 10 dpo ( days past ovulation) dus 4 dagen voor mijn menstruatie zou moeten beginnen positief getest.

ik hoop voor je dat je zwanger bent, en anders dat je gauw zwanger mag worden.

3. Isodora

Isodora Actief lid

Jan 4, 2010
    173
    0
    0
    Pfff dat duurt nog lang. Ik ben een keer in de 5 weken ongesteld ongeveer.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als jij 1x per 5 weken ongesteld bent, dan heb je dus een cyclus van 35 dagen ongeveer.
    Ik weet niet wat de exacte datum was van je vorige ongesteldheid (wat was de eerste dag dat je bloed had?), tel daar 35 dagen bij op, en dan heb je dag waarop je eigenlijk dus je volgende ongi moet krijgen.

Je hebt het over de eerste week van de kerstvakantie, dat zal dus in de week van de 20e geweest moeten zijn.
    Als ik bij 20 december, 21 dagen optel, dan heb je je eisprong ongeveer rond 10 januari en dan moet je rond 24 januari weer ongesteld worden!

Je kan dus nu nog niet zwanger zijn als je een cyclus van 5 weken hebt ;);) wellicht komen de dingen die je voelt in je onderbuik van een naderende eisprong?

Dus nog ff vrijen zeker tot aan 10 januari, dan zit je in je vruchtbare dagen (denk ik zo).

succes

Share This Page