Ik heb een hele mooie mama fiets en daar heb ik 2 zitjes bij en een buggydrager. Nu ben ik er uit dat ik een enkele fietstas wil die er makkelijk af te halen is en waar ik dan wat boodschapjes mee kan doen of naar de kinderboerderij enz. Ik heb 2 modellen maar weet niet welke ik moet kiezen ik heb echt geen idee waar handiger is. Ik wil er dus wat boodschappen in kunnen doen en hij moet makkelijk mee te nemen zijn met mijn zware zoontje en er dus als een gewone tas uitzien Tas 1. deze kan ik voor weinig over nemen van iemand.
tas nummer 2. Vind hem helemaal leuk maar ga ik hem dan niet volstouwen met anderen spullen en gebruiken als luiertas en heb ik dan nog wel ruimte voor mijn boodschappen? Bij allebei zitten er haken aan de zijkant in een vakje. Inhoud is 12 L Van de roze is dat 16 L
Ik ga voor de 2e. Ik ben niet zo van die felle kleuren e.d. wel voor baby's/kinderen, maar niet voor mezelf.
Hmm 2 tegen 1 Mijn voorkeur gaat nu weer meer naar de 1e omdat ik het model misschien handiger vind maar ik vind de kleurtjes van de 2e mooier.
Ik vind de tweede leuker. Vind ik ook meer bij een jongetje passen, alhoewel het je zoontje natuurlijk weinig uitmaakt hoe je fietstas eruit zit. Ik heb trouwens 3 tassen. Een gewone tas Een fietstas En een luiertas. Als ik naar mn werk ga, stop ik alles vanuit de luiertas (die ik het meest gebruik) over in mn fietstas. En als ik dan weer met Sven op pad ga stop ik alles weer terug in de luiertas. Als ik een keer alleen op pad ga (met een vriendin de stad in) stop ik alles wat ik nodig heb weer in die gewone tas etcetcetc...
Ik zou voor 2 gaan, die lijkt me veel praktischer met die voorvakjes en het is veel handiger als je de tas met een riem over je schouder kan gooien, zeker als je ook nog een kind moet dragen.
de 2 !! Deze staat ook op mijn verlanglijstje !! Hij lijkt me ideaal omdat er ook een mooie schouder-draag-band bij zit.
Dames bedankt voor jullie reacties... De eerste vind ik iets te kleurrijk en ook mijn vriend zal af en toe een boodschapje gaan halen op de fiets dus.. En ik vind deze tas meer leuk omdat ij op mp niet zo duur is. De tweede vind ik te veel op mijn luiertas lijken dus wordt het toch een andere. Deze tas is iets ruimer inhoud 20 L en lijkt qua model iets meer op die fleurige. Ik heb een handige moeder en die gaat nieuwe bobike inzetjes maken in de zelfde stijl als de tas dus ik fiets er straks hip bij Thanks voor het meedenken
Wat gaaf dat je moeder die zelf maakt! Voor wat ik kan zien ziet deze tas er ook heel leuk uit! Toevallig hebben wij afgelopen weekend het fietszitje gekocht van bobike incl windscherm en stuurtje. Een fietstas had ik al, maar zit toch te denken om de bijpassende fietstas te kopen. Zodat ik er ook helemaal trendy bij fiets. Windscherm - BOBIKE
Ik zou voor de 2e gaan. Deze kun je over je schouder hangen en dan heb je toch je handne vrij voor de kleine.
Leuke print is het romy! Ja knap van mijn mama hè? Die is zo ontzettend handig ik wou dat ik er een beetje van mee had gekregen maar helaas. Ik wil het best proberen maar of het er dan nog leuk uitziet Hoe vind Sven het stuurtje? Ik heb al even zitten zoeken naar wat leuks op de fiets voor J. Want nu is iedere keer het windscherm de sjaak Even of topic, hoe gaat het met Sven zijn hoofdje?
Nou ook met stuurtje kan Sven nog bij het windscherm, maar in ieder geval minder makkelijk. Het is wel gepriegel met het gespje openkrijgen. Er zit zo'n vervelend kinderslot op! Het is een heel gedoe met die helm en ik denk dat hij nu eindelijk goed is. Hij kreeg een soort van blaarvorming op zn voorhoofd op 1 plek en niemand kan verklaren waarom. Nu ligt zijn voorhoofd vrijwel helemaal vrij. Ze hebben dat stuk er namelijk uit gehaald. Maar nu gaat het al een paar dagen goed en hoop ik ook maar resultaat te zien. Goed nieuws is dat de voorkeurshouding helemaal weg is. Hij ligt nu geregeld (ook zonder helm) op de andere kant te slapen. En bij jullie?