vraagje over ei..wie o wie kan helpen..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mlis, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mlis

mlis Niet meer actief

dames wie kan mij helpen;

het zit zo..3 dec mijn nod gehad..2 dagen helderrood en 2dagen nauwelijks iets..vanaf 7 dec ben ik begonnen met ovutesten..ovutesten waren 7 en 8 dec negatief en donderdag 9 dec licht positief en vrijdag 10 dec was deze al donkerder maar niet zo donker of donkerder dan de controlestreep..de dagen daarna bleven de testen licht positief..vandaag 2 weken na mijn nod was er nauwelijks een streepje te bekennen..zou het kunnen zijn dat ik mijn ei vroeg heb gehad dan? dat zou dus 8 dagen na mijn nod zijn geweest..ik heb nooit eerder met ovutesten gewerkt..is hier iemand bekend mee??? en zou dat een probleem kunnen zijn om zwanger te worden? ik hoor graag van jullie..

2. mlis

mlis Niet meer actief

niemand?

3. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ovutesten eigenlijk helemaal niet zo betrouwbaar. Ik teste bijna iedere dag positief. 1 keer heb ik een hele dikke zwarte streep gehad, donkerder dan het controlestreepje. Lichte streepjes,dus lichter dan de controlestreep schijnen negatief te zijn. Maar geen positieve ovutest wil niet zeggen dat je, je ei hebt gehad. HEt is erg afhankelijk wanneer je de test hebt gedaan, dus welk tijdstip etc. Als je teveel hebt gedronken kan het al een verkeerde uitslag geven.

4. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL

Graag gedaan :)

5. mlis

mlis Niet meer actief

linnie, dankje..
    ik ben toch even verder gegaan met testen en de testen worden nu weer donkerder dus me ei is waarschijnlijk onderweg...maar wat kan je toch ongeduldig zijn he ... :p
    we wachten het gewoon nog ff af..

Deel Deze Pagina