Ik heb de afgelopen 12 weken een antibiotica kuur gehad. Ik wist dat de pil dan niet veilig is. Nu hebben we voor onze eerste wonder er 3 jaar over gedaan voordat het lukte. Dus wij hadden zoiets van nou ja we zien wel. Verwachten niets want de eerste keer duurde het ook zo lang. Ik heb halverwege november de laatste antibiotica ingenomen. Nu is het ook nog zo dat mijn cyclus totaal in de war is gegooid door die antibiotica. En ik dus niet meer exact weet wanneer mijn laatste mentruatie was. Stom misschien maar we waren niet bewust bezig met zwanger raken. Nu zat ik gister na te denken en volgens mij moet ik ergens tussen 16 en 23 nov. ongesteld zijn geweest. Heb net toch ff een test gedaan. De goedkoopste van kruidvat. En ik zag na 3 minuten een heeeeeeeele lichte streep. Na 5 minuten niet heel veel donkerder maar wel zichtbaar. Heb geprobeerd er een foto van te maken. Weet niet of het echt zichtbaar is op foto. Bekijk bijlage 115705 Maar nu mijn vraag, denken jullie dat ik toch over paar dagen nog maar eens een test moet doen voor de zekerheid?
nou ben even om een andere test geweest. Heb een digitale van clear blue gehaald en die zegt toch echt zwanger. Pfffff wij zijn nog ff aan het bijkomen van dit nieuws hier hihihihi.
Ik zag t heeeele lichte streepje ook hoor hihi en je zegt t later zelf al: zwangerrrr hihihi Supergefeliciteerd!!!
Wauw wat gaaaaf! Op de eerste zolang moeten wachten en nu zo snel zwanger! Wat een mooi cadeau, geniet er maar lekker van!
Meid, ik wilde al gaan schrijven dat ik toch echt een streepje zie, maar je schrijft er zelf al achteraan dat de digitale van CB zegt 'zwanger', dus dat is helemaal lekker duidelijk! Gefeliciteerd, zeker een prachtig cadeau als je voor jullie eerste wonder 3 jaar bezig bent geweest! Geniet ervan. Liefs, Caitlin
dank jullie wel voor alle felicitaties!! Wij zijn inmiddels een beetje van de schrik bekomen. Het is natuurlijk hardstikke gewenst hoor!!! Ff onverwachts nog zeg maar hihihihihi. Dat word toch ff het kerstdiner aanpassen dan hahahahaha.