vraagje over eisprong. 2/3 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi meiden..
    afgelopen maandag had ik een knaller van een ovutest. dinsdag of woensdag dus vermoedelijke eisprong gehad..als deze is gesprongen dan...
    ik zit nu dus anders 2/3 dpo..
    nu stond ik vanmorgen op met spierpijn in bovenbenen, dit is al de hele dag zo en kan amper gebukt komen.
    kan dit in verbinding staan van de eisprong?? als soort van napijn???
    of heeft dit enig verband met elkaar??
    verder totaal niks geks gedaan of gesport of dergelijke...:)

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Ik durf niet te zeggen of het er iets mee te maken heeft, ben er zelf niet bekend.

Wel zie ik aan je vele topics dat je heel erg op zoek bent naar symptomen en verklaringen voor van alles. Ik zou je als tip willen meegeven om 't allemaal een beetje los te laten en wat meer op z'n beloop te laten. Denk dat het voor jezelf een stuk relaxter is. :)
    Relax en geniet, 't komt vast allemaal goed! Ik duim dat voor je dat dit een geslaagde ronde was en je gauw zwanger mag zijn :)

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Opzoek naar symptomen absoluut niet ! Symptomen heb ik echt al genoeg gehad en had er dan uiteindelijk ook een verklaring voor waar het vandaan kwam. ik ben nieuwscgierig naar alles ..dat is wat anders! Ook nu in deze topic denk ik absoluut niet aan een zwangerschap.. omdat ik spierpijn heb... het is nog niet eens ingenesteld mocht het raak zijn..sterker.nog... eisprong is net geweest dus snap dat zelf heel erg goed. Vroeg me.alleen af of iemand het herkende daarvan!
    We zijn 8.maanden bezig en het "zoeken' naar symptomen heb ik mezelf al snel afgeleerd! Wetende dat je daar niks mee bereikt ! Alleen het is voor vele vrouwen makkelijk praten die al wel snel zwanger geworden zijn of inmiddels al geruime tijd zwanger zijn..

En dat blijft.hoe dan ook.voor iedere vrouw lastig ! Ook voor mij geef ik toe ! Maar.zoeken naar alles...nee dat is verleden tijd!

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Beetje jammer deze reactie. Aan de hand van iemands posts/banners kun je niet weten wat voor weg iemand heeft moeten afleggen om zwanger te worden of hoe zorgeloos iemands zwangerschap is. Het daadwerkelijk zwanger worden is niet het gehele proces. Dus "makkelijk praten" kun je niet zeggen terwijl je iemands achtergrond niet kent.

Ik heb zelf in jouw schoenen gestaan en probeer je alleen maar advies te geven.

Nogmaals succes en hoop dat iemand je het antwoord kan geven wat je zoekt

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jammer van internet maar zo bedoel ik dat helemaal niet..
    Ik waardeer je advies heus wel en als je in mijn schoenen heb gestaan weet je hoe lastig het is!;)

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Misschien gewoon een spiertje verrekt of gisteren toch iets te veel je spieren belast? Lijkt mij niet echt logisch dat zo'n klein iets voor zulke spierpijnen kan zorgen. Tenzij je heel veel pijn hebt gehad van je eisprong en alles daardoor verkrampt is geraakt maar dan had je het wel geweten;).

Deel Deze Pagina