vraagje rondom de cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Frozenn, 1 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frozenn

Frozenn Lid

17 sep 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi dames!

Even een vraagje. Ik ben niet echt slim geweest met de pil geweest en denk dat de hormonen hier echt op hol zijn geslagen. Ik ben nu alweer 4 dagen overtijd. Een baby nu is gewoon niet ideaal omdat ik herstellende ben van mijn vorige bevalling een jaar geleden. Dus ehm knijp hem wel eventjes nu.

25-08 ben ik gestopt met de pil. Werd eerlijk gezegd gek van de hormonen, hoofdpijn en me lichaam is er gewoon helemaal van slag van. We hebben het intiem met een hoesje gedaan. Ik ben toen wel gek genoeg maar 4 dagen licht ongesteld geweest.. vreemd normaal is het bij mij wat heviger.

Hierna een cyclus van 23 dagen en daarna werd ik wel flink ongesteld. Echter 12 oktober ben ik wel weer aan de pil gegaan. Was toch bang. Gekloot met condooms etc. MAAR (ja i know heel stom!) 28ste ben ik weer gestopt met de pil dit keer definitief. Kort daarna weer ongesteld geworden. Na me menstruatie ben ik wel intiem geweest en onbeschermd.. althans voor het zingen de kerk uit.. niet aan de pil, condooms vinden we niet zo handig etc etc. Nu alweer 4 dagen overtijd Ik zou 27 november ongesteld moeten worden maar tot op heden nopes. (Nooit zo naar een menstruatie verlangd!) 4 zwangerschaps testen en die geven allemaal negatief aan.

Ik ben wel erg moe maar goed zal vast Door werken komen laatste tijd erg druk.. en voor de rest Was dat het. Eergisteren wel veel slijm verloren maar dat heb ik weleer 1 keer in de maand.

Nu weet ik het gewoon even niet meer... zijn me hormonen van slag door dat gekloot met de pil offf ehh toch zwanger???

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Zou met je hormonen te maken kunnen hebben. En iedereen heeft wel eens een keer een langere cyclus gok ik.
    Bij twijfel over een weekje weer testen zou ik zeggen.

3. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je hormonen wat van slag zijn. De kans dat je van coïtus interruptus zwanger raakt is niet onmogelijk, maar wel erg klein.
    Hopelijk komt je menstruatie snel.

Deel Deze Pagina