Moet even mijn ei kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hallo,

Ik moet even mn ei kwijt!
    Dit was al weer de zevende ronde want volgens mij wordt ik vanavond/morgen ongesteld, is nog niet echt door gezet maar baal als een stekker!

Deze maand voor het eerst de ovulatietestjes gebruikt, dus had echt zoiets hopen dat het nu gaat lukken, maar dus weer niet. :(
    Krijg ook steeds meer na weer een ronde verder van zou het wel gaan lukken? Hebben jullie dat ook?

Ik weet wel dat er een jaar voor staat en dat het nou eenmaal even kan duren maar maar toch is het elke keer zuur als je weer ongesteld wordt. En je denkt ook de een is na een aantal rondes zwanger en dan zal je weer precies zo zijn bij ons dus niet!

Sorry moest het even kwijt!
    Lucht trouwens wel voor even op ;)
    groetjes Ramona

2. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Hé Ramona

Het zal misschien geen troost zijn, maar het is hier minstens even hard balen! (wacht het einde van een lange vijfde ronde af!)
    Het is zo frusterend dat het bij iedereen snel lijkt te lukken, behalve bij ons! De gyn wist me wel te zeggen dat hij zeker weet dat 80% van de vrouwen bij wie het in " 1 of 2 rondes" lukt, de waarheid wat verbloemt (velen zijn "stiekem" al langer bezig), maar ja - wat kopen wij daarvoor hé ... ;)

Groetjes
    Mirza

3. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Meis, ik ken je gevoel.....
    Zit nu in ronde 5. Er staat inderdaad een jaar voor gemiddeld, en zijn er ontzettend veel meiden al veel langer bezig, maar toch geeft het een naar gevoel!
    Heb ook ontzettend veel bewondering dat een hoop meiden nog zo positief zijn als ze al zo lang bezig zijn! :thumup:

x

4. music4life

music4life Niet meer actief

hier nog zo 1 ,wel korter bezig,maar tis gewoon het feit dat je weer ong word,,tis zwaar...
    je verheugd jer weer iedr maand op ,en dan is het weer een teleurstelling
    ik wens jou en alle andere succes
    kop op

5. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    @danielle - inderdaad, tmaakt niet uit hoe lang of hoe kort je bezig bent. Tis niet omdat je minder lang bezig bent, dan je minder teleurgesteld mag zijn / bent.
    Veel succes deze ronde!

6. music4life

music4life Niet meer actief

bedankt@ mirza waneer ga je testen ik zie dat je 9 dagen over tijd bent?
    spannend succes

7. Mirza

Mirza Actief lid

17 sep 2007
    159
    0
    0
    Nou danielle - ik verwacht op basis van mn temperatuurkaartje - de :evil: :evil: morgen (flinke dip). Twas wel spannend want nog nooit zoveel dpo gehad - maar ja ...
    Ik zie aan je banner dat het vandaag wel eens raak zou kunnen zijn! Veel plezier!

Mirza

8. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie reactie!
    Hopen dat de ongie maar weer snel voorbij is en dan gaan we er maar weer tegen aan!

Hopen dat ronde 8 dan wel gaat lukken!

groetjes Ramona

9. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik kan me goed voorstellen hoe jullie je voelen! Iets mer als een jaar geleden was ik zwanger, maar dat is na 15 weken op een miskraam uitgelopen. Door allerlei "complicaties" ( een mola zwangerschap) mocht ik pas in juli weer stoppen met de pil.
    Maarja, nu nog steeds niets....... terwijl je elke maand zo hoopt. De eerste keer was ht na 3x raak :confused:

Hopen duimen hopen duimen. liefs Muis.

10. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    nou ik ben nu de 18e maand ingegaan en zit nu in de wachtdagen.. ik weet als geen ander hoe erg en hoe teleurstellend het iedere keer weer is.Want helaas na meer dan 1 1/2 jaar ben ik nog niet zwanger. Ik heb dan wel al een zoon en dochtertje maar toch doet het enorm pijn en is de teleurstelling iedere maand weer enorm.
    allemaal heeeeeeel veel sterkte en succes
    groet poeipoei

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik zit deze maand ook in ronde 12....frusterend is het zeker!
    Ik zie nu iedereen in mijn omgeving zwanger worden waaronder mijn beste vriendin die 3 maanden aan het klussen is geweest!
    Tsjaa...bij de een duurt het nou eenmaal langer als bij de ander.
    Laten we hopen dat we allemaal heeeeeel snel zwanger worden! Groetjes Debby

Deel Deze Pagina