Zijn er hier mensen met een onregelmatige cyclus die ervaring hebben met zwanger worden? Ik word meestal maar eens in de 2 maand ongesteld, ik zit er aan te denken om hiermee naar de huisarts te gaan> maar volgens mij kun je hiermee wel zwanger worden, alleen heb je wat minder kansen toch? Wie kan mij vertellen hoe ik het beste zwanger kan worden met een onregelmatige cyclus?
het beste wat je kunt doen is eerst contact opnemen met je huisarts en met hem of haar je cyclus bespreken..... hij of zij kan je dan ook precies vertellen hoe het zit met je eisprong e.d wanneer je die dan ongeveer zou hebben, en mischien krijg je wel medicijnen voorgeschreven om je cyclus te regelen.... hoe dan ook heel veel succes
Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus. Ben in november gestopt met de pil. Zonder ongi in maart een mk gehad met 7 weken, en daarna nog steeds niet ongi geweest. Was laatst bij de vk, en vertelde dat ik in november mijn laatste menstruatie heb gehad, daar stond ze wel even raar van te kijken. Ik moet eigenlijk wel terug om doorverwezen te worden, maar dit durf ik niet zo goed. Ach we wachten nog maar ff af. Liefs kit
Hoi Hoi allemaal, ik ben op 06-05-06 gestopt met de pil en wat mijn lijf nu door maakt, heb ik nog nooit meegemaakt.. ontzettend buikpijn, rugpijn en een vette huid.. hebben jullie dit weleens gehad, ik slikte ruim 9 jaar de micrgynon 30 en sinds een half jaar de diana 35. ik heb op 3 -05 mijn laatste menstruatie gehad maar voelt alsof ie alweer moet komen, maar komt niks... iemand tips, neem aan dat je zoooo snel niet zwanger kunt raken.. Liefs Lisje
Je kan wel zo snel zwanger worden, maar ga er maar niet vanuit. Ik denk eerder dat je aan het ontpillen bent zoals ze dat zo mooi noemen. Diane 35 is gigantische troep, en ik zit nu ik ben gestopt echt helemaal onder de pukkels. Ik voel mijn lichaam veel meer als daarvoor. En de buikpijn heb ik (bijna) elke maand weer, heel vervelend. Je gaat nu je lichaam weer opnieuw leren kennen, en dat is best wel vervelend. Groetjes Daphne
he daphne, dank je voor je snelle reactie, dacht al dat ik aan het ontpillen was, maar jezus wat een buikpijn zeg, heb de halve nacht op de bank geztene, voel alles zo duidelijk.. bah..
Lisje, ben even in de war: op 6-5 gestopt met de pil op 3-5 laatste menstruatie Heb je het misschien omgedraaid? Of heb je nog een paar pilletjes genomen van je strip?
Hoi Mijn eerste echte menstruatie liet 86 dagen op zich wachten Ik ben ook flink aan het ontpillen geweest, nu misschien ook nog wel Heb voor mezelf al 1 ding besloten: Ik begin nooit meer aan de pil! Er zijn ook wel andere anti-conceptie middelen Succes verder Liefs An
geef je voor 100% gelijk, als het eenmaal zover is en er een 3e mag komen begin ik nooit weer aan anticonceptie...dan is het beurt voor men menneke..
he ik en kleine, nee mijn laatste ongesteldheid was 03-05 en ik moets op 06-05 de pil weer gaan slikken, wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.. maar tjonge jonge wist niet dat zo'n pil zo'n effect op je lijf had.. met dat ontpillen weet je het nu wel.. liefs Lisje
en oh daantje, jij heb mazzel zeg geen "ontpil verschijnselen"zo noem ik het maar even.. heb ook het idee dat de diana zo veel zwaarder is, want de ongesteldheid was ook erg anders als met de microgynon. liefs lisje
Als ik jou was dan zou ik even langs de h.a gaan,want 1x in de 2 maanden is niet veel,volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden. Ik was voordat ik de pil begon ook niet super regelmatig dus ik weet niet hoe het nu uit gaat pakken. wacht al 162 dagen op mijn eerste ongesteldheid,ben begin dec gestopt met de pil. liefs angela
he angela, tjong da's ook al lang he dat je moet wachten.. bah.. nou moet zeggen dat ik vandaag niet zo heel veel last heb, af en toe een pijn scheutje in mijn buik, maar wordt minder.. zal maar zo zeggen, je merkt wel dat je lijf bezig is zonder pil, misschien ook maar goed toch, In princiepe zou ik over 1,5 week ongesteld moeten worden... miss dan ook minder last, maar hoop het stiekem natuurlijk niet. Liefs Lisje
touwens daantje, nog steeds geen verschijnselen van het afkivken van de pil? hoop het niet voor je, heerlijk toch.. liefs lisje
Hey Angela, Ben je al naar de HA geweest met je 180 dagen? Ik heb gezegd dat als ik met 100 dagen nog niet ongesteld ben, dat ik dan naar de HA ga. Groetjes, Quinny
ja quinny,ik ben vorige week naar de h.a geweest, en het komt erop neer dat er niks anders op zit dan afwachten,als ik eind augustus nog steeds niet ongesteld ben dan moet ik weer langs komen. ze zegt dat het geen uitzondering is dat ik al zo lang wacht,ze heeft wel vrouwen gehad bij wie het 9 maanden heeft geduurt. Ze wilde me wel iets geven om de menstruatie op te wekken maar ze zei dat dat niet betekend dat ik daarna weer gewoon ongesteld word.en het zijn toch ook weer hormonen die het dan voor je doen ipv je eigen lichaam. Dus gewoon wachten dus liefs angela
Jeetje, dat is wel erg lang inderdaad. Ikzelf heb ook een onregelmatige cyclus gehad. Na het stoppen met de pil duurde het bij mij 80 dagen voordat ik ongesteld werd. Daarna was ik na 40 dagen naar de h.a. geweest en die adviseerde mij te temperaturen. Dit heb ik online bijgehouden via www.fertilityfriend.com. Een ideale site! Die heeft op een gegeven moment mijn eisprong berekend en ik blijk nu net zwanger te zijn! (mijn cyclus zou dan 60 dagen moeten zijn). Dus ik zou jullie adviseren om te temperaturen, heeft bij mij geholpen om meer inzicht te krijgen! Succes ermee!
Ja de HA heeft mij 76 dagen geleden ook geadviseerd om te temperaturen en dat doe ik dus ook braaf... Maar geloof me: er is nog geen patroon te bekennen! Hij staat op pag 256 van de topic temp.kaartjes..... Ik ga met 100 dagen naar de HA en die stuurt me als het goed is gewoon door naar de gyn. Liefs, Quinn
Nou ik hoop eindelijk dat ik ongi ben. Sinds maart nog niks gezien, het duurt even voordat ik wat had. Nu is het nog niet goed doorgekomen, alleen wat oud bloed (sorry) Maar beter iets dan niets. Liefs kit