Zwanger of lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jojogirl88, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Ik ben sinds september (19de om precies te zijn) gestopt met de pil, ben daarna nog ongesteld geweest en als ik op een cyclus van 28 dagen kan rekenen zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden, wat dus (gelukkig) niet gebeurd is.
    Nu vraag ik me alleen af of ik hierop mag vertrouwen aangezien ik nog eigenlijk geen normale cyclus gehad heb...
    Heb hier ook ergens gepost dat ik nu maandag ineens rekbaar slijm had dus vroeg me al af of ik dan pas men ei heb gehad...
    Heel erg frustrerend zo...
    Heb voor de zekerheid vandaag een test (van kruidvat 2 voor 5 euro) gekocht en ga deze zaterdag anders eens doen is hij negatief kan ik hem herhalen binnen 14 dagen ongeveer.
    Wat denken jullie, zou ik zwanger kunnen zijn of gewoon erg lange cyclus?
    Ben wel heel erg moe, vaak plassen en wat krampen in mijn onderbuik maar zijn niet de krampen die ik heb als ik normaal ongesteld moet worden..

Groetjes Joke

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    je kan even goed zwanger zijn als niet denk ik. omdat je je cyclus nog niet kent zou ik gewoon even afwachten. zoals je zegt zaterdag eens testen je hebt niets verloren he.

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja inderdaad.
    Ben gewoon wat bang dat ik teleurgesteld ga zijn als hij negatief is ookal kan hij nog altijd positief worden.
    We zien wel wat de test zegt zaterdag, vind het wel spannend!
    Bedankt voor de reactie!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zou gewoon nog even afwachten :). Ik ben 3 dagen na jou gestopt met de pil en heb door middel van ovu-strips gezien dat mijn eisprong dag 20 pas was, dus heb een cyclus van 35 dagen. Dan scheeld het dus al snel een week ;).

Succes met wachten, hoe zwaar het ook is ;)

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Het kan nog alle kanten op! Dit blijven de moeilijkste momenten van het zwanger worden. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden (of in ieder geval mij wel :D) Afwachten en hopen op een positieve test zaterdag.

Succes

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ga er asjeblieft niet te veel van uit dat je zwanger bent. Natuurlijk kán het wel hoor, maar niet iedereen heeft de 1e keer een 'normale' cyclus.

Mijn 1e cyclus duurde 114 dagen (er zijn hier op zp meiden bij wie het nog langer duurde...) en als ik elke week een test had moeten doen was ik nu platzak geweest :p

Succes! :)

7. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Bedankt voor de reacties.
    Ja inderdaad zal nog wat geduld moeten uitoefenen!
    Voor jullie ook allemaal veel succes!
    Ik ga toch zaterdag eens even testen en laat jullie dan wel iets weten.
    Groetjes

8. Alita

Alita Niet meer actief

hier precies hetzelfde!!!! gestopt eens wat bruinverlies gehad, getest was neg maar nu nog geen menstrautie....irritant!!

9. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Het kan nog alle kanten op hoor.. Na het stoppen met de pil kan het even duren voor je weer een normale cyclus hebt, hoewel het ook gewoon weer gelijk normaal kan zijn (dat hoop ik natuurlijk voor je). Ik wacht inmiddels al bijna 2 maanden op mijn eerste menstruatie en testen waren negatief.. Ga er niet te veel vanuit, want anders word je misschien teleurgesteld.. Nou hopelijk heb je snel een positieve test in je handen.. succes!!

Deel Deze Pagina