Hoe lang blijft HCG in je lichaam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LinB, Feb 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LinB

LinB Lid

Jan 22, 2007
    18
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb in januari een miskraam gehad met 7 weken. Direct daarna verdwenen alle zwangerschapsverschijnselen. Nu heb ik sinds 1,5-2 wkn weer alle verschijnselen en zelfs nog een beetje meer. Morgen heb ik mijn NOD, maar durf dus niet zo goed te testen. Ben bang dat het hormoon toch nog in mijn lichaam zit en de test dus sowieso positief blijkt.....Ik weet echt niet wat ik moet doen. Wil ook zo graag ZWANGER aanvinken op de NOD lijst....

Gr Lin

2. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Hoi!
    Ikzelf heb 06-02 een MK gehad. Op aanraden van de VK heb ik 14-02 een zwangerschapstest gedaan , deze was al neg. Ik weet nu dat mocht ik overtijd zijn en ik tets positief (hoop hoop..) dat dit niet door de MK komt..
    Vlg de HA kan het 4 tot 8 weken in je lichaam blijven , het verschilt dus blijkbaar ook per persoon. Ik heb een hel vroege MK gehad dus denk dat het daardoor komt dat het hcg al op zijn eind was ( vermoedt ik zelfs al metde pos \testen want die waren een week na NOD nog vaag)

Succes meid!

3. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Afgelopen zomer heb ik een MK gehad met 9.5wk. Toen ik na de curretage (anderhalve week later) nog eens testte, was mijn test nog hartstikke positief.
    Dat kwam, bleek later, doordat mijn curretage niet goed was uitgevoerd.
    Na 3 weken kreeg ik hoge koorts, buikpijnen en dergelijke en moest ik nóg eens onder het mes vanwege het groeien, infecteren en verstenen van achtergebleven placentaweefsel.
    Toen ik na díe curretage (een week later) testte, was hij negatief.

Share This Page