sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nedjla, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi wie heeft er ervaring met de sensitest zijn die goed en moet ik die met ochtend urine doen of kan dat ook met midag urine 30 maart is mijn nod en deze kon je 4 dagen er voor al doen ik hoor graag van jullie

oja ik verwacht de testen vandaag en heb ochtend urine in de koelkast bewaard maar kan ik die vanmidag nog gebruiken of is dat niet meer betrouwbaar

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi,

Om te beginnen mag je een ovulatietest niet met ochtendurine doen!!
    Dit omdat die juist TE geconcentreerd is dan en een vertekend beeld kan geven. Iedere vrouw heeft standaard het hormoon LH in haar lichaam en dan zou je al een duidelijke streep kunnen krijgen terwijl er helemaal nog niks aan het gebeuren is.
    Het beste om met een ovulatietest te testen is tussen 10:00 en 20:00 uur. Niet al te veel drinken van te voren.

Verder gebruik ik zelf die van zwanger en kids, maar ik heb echt al heeeeeeeeeel veel positieve dingen gehoord over die van sensitest.

Succes meid!!

3. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedoel je een zwtest of een ovulatietest? Een ovulatietest mag volgens mij niet met ochtendurine.
    Groetjes

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Oh shit, dacht eigenlijk spontaan dat het om een ovu test ging.....SORRY!!!! Niet goed wakker.

Mocht het om een zw test gaan: je ochtendurine kun je inderdaad wel gewoon gebruiken maar even op temperatuur laten komen en (klinkt beetje raar) even doorroeren voor je het gebruikt.

5. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Af en toe is het een beetje onduidelijk hè...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha ja sorry, had net jouw topic over gelezen en das blijven hangen denk ik hahahahaha.:):):)

Hoe dan ook, ik hoop dat ts er iets aan heeft aan de antwoorden. Zo niet, rustig blijven vragen

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik had me ochtend urine gebruikt maar die was heel onduidelijk mischien toch te lang laten staan nu had ik met verse urine gedaan en wat denk je een 2 de licht roze streep maar ik kan geen foto nemen want me foto toestel is zo wazig en hoe je dat goed instelt geen idee hahaha maar ik wil morgen nog is testen oja het streepje kwam na ongeveer 2 minuten wel licht maar je zag hem wel groetjes

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ok, dan ga ik er gemakshalve dus maar vanuit dat het een zwangerschapstest was.....spannend meid, ik duim voor je en kom morgen weer even spieken

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja laat het horen morgen

Deel Deze Pagina