Hallo allemaal, Net zoals een ieder ander, hoop ik ook deze ronde dat het raak is. mijn NOD is 28 april. Ik voel me nu 2 dagen `savond een klein beetje misselijk. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het raak is. Al zou dat wel heel erg snel zijn want volgens alle berekeningen was mijn eisprong rond de 14de! Nou heb ik ook nog de pech dat mijn cyclus 35 dagen duurt! Maar ik hoop het natuurlijk van harte! Dan vind ik het niet erg om misselijk te zijn, en om me een beetje raar te voelen? heeft er nog iemand een vaag gevoel? Of kan iemand mij vertellen dat ik gek ben? Groetjes Frida..
Hihi, kan je niet zeggen dat je gek bent... Ikzelf zit ook in spanning vandaag, vandaag NOD en voel me al een tijdje niet helemaal lekker etc...misselijk, pijnlijke opgezette borsten etc. Maar goed, had ik ronde 1 ook een tijdje last van en bleek dat mn lichaam met me solde... Hihi veel klachten die lijken op zwangerschap heb ik namelijk ook voor mn menstruatie...dussss...ik wacht echt op een test. Ik hoop in ieder geval voor je dat het raak is, haha!
Hey Frida, vorige maand dacht ik ook super zeker te zijn... en toen was het niets Mijn man dacht toen ook al dat ik "gek" was Maar voor het zelfde geld is het wel zo hé .... zo lastig om te wachten tot je NOD. Deze maand nog niet veel gevoeld... Veel succes hé allebei! Blijft toch super spannend en fijn om te hopen Enkel lastig dat je op zo'n moment zo weinig op je lichaam kan vertrouwen. De kracht van gedachten lijkt daarvoor een beetje te sterk Lieve groetjes Twins
Ik dacht de eerste, de derde en de vorige maand ook dat ik zwanger was (allerlei kwaaltjes). Was dus niet zo. Nu ben ik toch weer zenuwachtig; ben vrij regelmatig licht misselijk. Maar je bent dus niet gek.....
Volgens mij heeft iedereen dat want ik had het de vorige maand ook... Alleen deze maand is een uitzondering haha, want ik ben nu 1 dag overtijd... Heb al een test gedaan, maar helaas dat was nega...Dus over 3 dagen maar weer proberen... Groetjes Chane PS: wie weet hoe je een past due ttc kan maken?
Rottig is dat, hoe je lichaam je voor de gek kan houden...Het enige wat erop zit is wachten tot je echt kunt testen! Heel veel succes in ieder geval
hallo allemaal, tnx voor de lieve reacties. Het is inderdaat erg vervelend hoe je lichaam spelletjes met je speelt! Of het nou komt doordat je het zelf zo hard hoop of niet, ik had liever gewoon duidelijke tekenen. Maar ja er zit niets anders op dan nog anderhalve week te wachten! Wel vervelend hoor, je denkt er toch een paar keer per dag aan! En als ik er even niet aan denk dan vraagd me vriend wel weer of ik al wat merk, dus dan denk je er weer aan.....hmmm Ik blijf ook voor jullie duimen hoor... Liefs Frida