Wauw ik heb gewoon een heel licht streepje op mijn test. Uiteraard in het echt duidelijker als op de foto ik hoop dat jullie hem ook zien !! Ik zit denk ik 3 dagen voor nod ongeveer... Ik heb Pcos en een onrelmatige cyclus dus helemaal zeker weet ik het niet. Zou ook 4 dagen kunnen zijn dus. Zou wel heel tof zijn zeg... Over ons zoontje hebben we 3 jaar gedaan in de mmm. Morgen ochtend maar even met ochtend urine doen dit was net na (veel) drinken. Dus hopen dat die morgen er ook staat en duidelijker !!
Ik zie hem ook hoor! Spannend! Hoop dat hij morgen duidelijker is en de mmm jullie bespaart blijft. Succes!
Ook ik zie "iets" Vind een felicitatie nog een beetje voorbarig, maar ik ga heeeeel hard duimen dat het gewoon raak is!!
Haha dat vind ik ook hoor het is zeker een streepje (deze foto's zijn op iPad gemaakt dus ook nog eens iets wazig) maar ook nog wel licht hoor. Ben morgen benieuwd met ochtend urine..daarbij heb ik twee miskramen achter elkaar gehad voor mijn zoontje. En die angst is nooit weg geweest daarna hoor. Maar ik zou het echt geweldig vinden na 3 jaar bloed zweet en tranen en dan een spontaan wondertje !! Ik had al een afspraak voor na de vakantie voor de mmm. Ik ben na mijn bevalling 2 maanden aan de pil geweest (tot november) en sinds dien niet meer. Maar echt veel seks hadden we toen nog niet. Sinds februari dus echt bewust bezig. En deze maand echt veel vruchtbaar slijm gehad Heb ook last van mijn borsten (maar heb ik ook wel eens voor ongie) dus spannend allemaal morgen kom ik mijn nieuwe test showen
Spannend!! Ik zie ook iets lichts, hopelijk morgen duidelijker! Kunnen we voor de tweede misschien weer gelijk op
Weet je wel zeker wanneer je ei was (dmv tempen)? Met PCOS heb je veel verhoogde lh pieken in een cyclus zonder eisprong. En helaas reageert de kv ook op verhoogde lh pieken. Ik zal duimen dat hij gaat oplopen. Dat zou een super wonder zijn die ik je enorm gun!
Ik weet dat je veel lh pieken kan hebben zonder zwangerschap ik weet niet 100% procent zeker wanneer mijn ei was. Maar ik heb nog nooit een streepje op een test gehad van mijn lh piek. Daarbij heb ik echt heel veel vrichtbaarslijm gehad (wat ik ook maar echt 1/2 keer tijdens de mmm heb gehad). Ik ga er niet van uit dat dit van een lh piek is maar morgen weten we meer in iedergeval
Woow wat spannend! Ik zie hem! Ik ga voor je duimen wat zou het geweldig zijn als je nu de mmm niet in hoeft!!
Spannend! Ik zie hem ook. Ik gok dat je niet heel lekker zal slapen vannacht Ik ben erg benieuwd naar je test morgenochtend en duim voor je dat ze mooi gaan oplopen.
Woow Pluisjee, ik zie het streepje ook! Vooral op de eerste foto! Dat zou geweldig zijn zeg, spannend!! Ik ga duimen!
ik dacht eerst na alle reacties dat de dames hem zien: "waar dan????" dus nog eens goed gekeken naar foto 1 en JA, toen zag ik hem met veel tuurwerk!! Spannend, ik hoop het heel erg voor je!
Duim duim duim! Ik zie hem ook! Hoop dat je snel me komt bijstaan hihi voel ik me minder alleen zwanger samen met blauwoogje