Kom net van de tandarts vandaan,mijn hele linkerbovenkant doet zeer Nu blijkt dat ik zo erg aan knarsen ben 's nachts dat ik mijn hele gebit kapot knars Nu moet ik over een paar weken terug komen en worden er afdrukken van mijn gebit gemaakt en word er een opbeetplaat van hard plastic gemaakt. Die moet ik dus 's nachts gaan dragen. Heeft er iemand ervaring met zo'n plaatje en slaapt dat niet ontzettend lastig,of wen je er snel aan? En dat gipshappen?(assistente had het over gips en dat ik daarna in een soort warm goedje moest happen?)
Met het plaatje heb ik geen ervaring. Maar met gipshappen wel. Het is niet echt lekker, maar gelukkig is het snel weer over. Je krijgt echt een megading met gips in je mond en dan moet je een paar minuten zo blijven zitten. Doet geen pijn, het zit alleen wat ongemakkelijk en verkouden zijn is niet aan te raden. Succes!
Hoi hoi, Met dat plaatje heb ik geen ervaring. Dat warme spul zal waarschijnlijk was zijn waar je op moet bijten, zo kunnen ze je beet bepalen, dat is geen vervelend iets. Het gips happen kan vervelend zijn... de beste tip die ik je kan geven: blijf door je neus in en uitademen, op die manier is het het minst vervelend. Heel veel suc6 en sterkte. Groetjes, Con
ik heb ook zo´n ding gehad, nu niet meer omdat ik er geen last mee van heb denk ik.......... als je iets wilt weten hoor ik het wel
gips happen vond ik verschrikkelijk niet omdat het pijn deed maar ik had gewoon het gevoel dat ik stikte, en dan kunnen ze zeggen dat ik door mijn neus heen moet ademenen maar als ik dan bijna stikt dan gaat dat niet zo makkelijk ... Maar het is zo voorbij, ik ben gewoon een aansteller
Ik heb ook zo'n harde opbeetplaat. In het begin gooide ik hem in mijn slaap uit. Maar nu merk ik het niet eens meer. Ik kan niet slapen zonder. Als je vragen hebt roep je maar