Tandarts(opbeetplaat)

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Kom net van de tandarts vandaan,mijn hele linkerbovenkant doet zeer :(
    Nu blijkt dat ik zo erg aan knarsen ben 's nachts dat ik mijn hele gebit kapot knars :(

Nu moet ik over een paar weken terug komen en worden er afdrukken van mijn gebit gemaakt en word er een opbeetplaat van hard plastic gemaakt.

Die moet ik dus 's nachts gaan dragen.

Heeft er iemand ervaring met zo'n plaatje en slaapt dat niet ontzettend lastig,of wen je er snel aan?

En dat gipshappen?(assistente had het over gips en dat ik daarna in een soort warm goedje moest happen?)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Met het plaatje heb ik geen ervaring.
    Maar met gipshappen wel.

Het is niet echt lekker, maar gelukkig is het snel weer over.
    Je krijgt echt een megading met gips in je mond en dan moet je een paar minuten zo blijven zitten.
    Doet geen pijn, het zit alleen wat ongemakkelijk en verkouden zijn is niet aan te raden.

Succes!

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee lijkt me geen pretje je hele mond vol gips #-o

4. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Met dat plaatje heb ik geen ervaring.

Dat warme spul zal waarschijnlijk was zijn waar je op moet bijten, zo kunnen ze je beet bepalen, dat is geen vervelend iets.

Het gips happen kan vervelend zijn... de beste tip die ik je kan geven: blijf door je neus in en uitademen, op die manier is het het minst vervelend.

Heel veel suc6 en sterkte.

Groetjes,
    Con

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik heb ook zo´n ding gehad, nu niet meer omdat ik er geen last mee van heb denk ik.......... als je iets wilt weten hoor ik het wel :)

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

gips happen vond ik verschrikkelijk niet omdat het pijn deed maar ik had gewoon het gevoel dat ik stikte, en dan kunnen ze zeggen dat ik door mijn neus heen moet ademenen maar als ik dan bijna stikt dan gaat dat niet zo makkelijk :) ... Maar het is zo voorbij, ik ben gewoon een aansteller :)

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb ook zo'n harde opbeetplaat. In het begin gooide ik hem in mijn slaap uit. Maar nu merk ik het niet eens meer. Ik kan niet slapen zonder. Als je vragen hebt roep je maar

Deel Deze Pagina