echo gehad

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mammie1982, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik ben super blij. Vanmorgen een goede echo gehad en blijk zelfs iets verder te zijn dat gedacht. Zit nu op 10 weken 3 dagen. Ze vroeg of ze het inwendig mocht doen. Ik zei dat ik het liever uitwendig had en dat de gynaecoloog dit 3 weken geleden ook is gelukt.
    Ze zei dat ze alles heeft kunnen zien wat ze moest zien.
    Maar nu heb ik buikpijn van het duwen op mn buik. Ik baal ervan. Had ik het dan toch maar inwendig laten doen. Kan dit kwaad? Is het dom van me om dit niet te willen?
    Voel me alsof ik ben gestraft. Zullen de hormonen wel zijn.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedemorgen,

Gefeliciteerd met de zwangerschap! En gelukkig een goede echo! Het feit dat je nu buikpijn hebt, kan echt geen kwaad. Ook als je een inwendige echo had gehad, had je last kunnen hebben van je buik. Een inwendige echo komt tegen de baarmoedermond aan en dit kan prikkeling geven van de baarmoeder. Wat overigens geen kwaad kan. Ik vermoed dat de echoscopist voornamelijk op je banden heeft gedrukt met de echokop om zo het kindje goed in beeld te brengen. Hierdoor zijn je banden geïrriteerd geraakt en voelt het vaak als een soort spierpijn. Gaat vanzelf over. Echt niets om je zorgen over te maken! Geniet van je mooie echo en van het het kleine wondertje in je buik. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank u wel. Ben erg gelukkig!!!

Share This Page