Vraagje over eten opwarmen

Discussie in 'Voeding' gestart door tinkertje, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hoihoi, ja ik kook ook 1x in de week allerlei groentes en vriesze dan ook in, ideaal!.. aleen wist ik niet zeker of dat met aardappels en vlees enzo ook kon.. dat is top om te weten maak ik complete hapjes en vries ik ze in, iedere keer 1 aardappel koken slaat nergenst op haha ( wij eten ze niet vaak):)..

Thanks!

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja indd hier ook geen potjes!.. indd hoor hier is het ook niet iedere dag vlees, is nog niet nodig.

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hahah nou.... onze dame vind dat een heeeel groot probleem haha die doet haar mond niet open als het koud is haha

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hou er wel rekening mee dat er zo heel veel vitamines verloren gaan. Diepvriesgroenten zijn perfect gezond en bevatten vaak meer vitamines dan verse groenten. Maar dat is omdat ze héél snel bevroren worden. In een 'normale' diepvries kan je dat nooit zo klaarspelen.

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Klopt gebruik ook veel diepvries groentes. En als wij iets eten wat ze mag krijgt ze het gelijk vanuit de pan zoals wij eten uiteraard :) .. thanks!

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Meestal vraag ik om gekookte groente in het restaurant, regelmatig bestaat de avondmaaltijd alleen uit groente en dus geen aardappel/vlees.
    Wat ik ook wel doe is baby smiddags warm laten eten en dan savonds een boterham mee en eventueel wat hapjes nog van ons.

Deel Deze Pagina