vraagje over eten

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door suzy55, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy55

suzy55 Nieuw lid

7 feb 2007
    3
    0
    0
    Oisterwijk
    Hoi,ik heb even een vraagje,ik ben 17 dagen geleden bevallen van een prachtige zoon.het gaat allemaal perfekt,maar met de voedingen gaat het het niet zo denderent..als luke gegeten,en we willen hem weer lekker in bed leggen,dan begint ie na een minuut 5 weer te huilen,hij drinkt ongeveer tussen de 80 en de 90,soms wel 100.....en hij wil alleen maar of bij mijn man of bij mij of bij oma(wij wonen nog even bij mijn moeder,maar dat maakt niet uit)...heb al vanalles geprobeerd.....straks lopen we de hele dag met hem rond.....

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geef je KV of BV? Ik had hetzelfde probleem met BV, en ondanks dat onze zoon ook nog geen 4 weken is/was hebben we hem uiteindelijk een speen aangeboden. (En ik was daar echt geen voorstander van) Iemand van deze forum vertelde dat sommige kindjes gewoon enorme zuigbehoefte hebben (zo ook onze zoon). Dus misschien zit de oplossing wel in iets heel kleins. Indien je BV geeft kun je hem aanleggen (dat is voeden op verzoek) want hij mag eten wat hij wil. Kijk uit dat hij jou niet als grote fopspeen gebruikt!
    Indien je KV geeft probeer dan ook een fopspeen. Een vriendin heeft dit probleem opgelost door extra water bij te geven. (Vult wel maar geen voedingsstoffen) Ik weet niet verder of hier nog voor-/nadelen aan zitten. Vraag het anders even bij het CB.
    Veel suc6!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als je bv geeft heb je misschien niet genoeg voedingsstoffen.
    Of hij krijgt niet genoeg binnen? kolf een keer...

4. suzy55

suzy55 Nieuw lid

7 feb 2007
    3
    0
    0
    Oisterwijk
    hoi,ik geef geen borstvoeding,maar gewoon de fles.het is al opgelost,want hij kreeg niet genoeg,we moesten gewoon op hogen..hij zat wel aan het gemiddelde,wat hij op een dag nodig...dat heb je,als je voor het eerst moeder wordt,je krijgt allemaal tips van familie en zo,maar je moet gewoon op je eigen instinct afgaan..Maar in ieder geval bedankt..

Deel Deze Pagina