hai hai

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door prizzy, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prizzy

prizzy Lid

12 mei 2006
    33
    0
    0
    purmerend
    hai ik ben priscilla en ben 41 weken en 1 dag overtijd , nou ben ik vorige week dinsdag opgenomen geweest in het ziekehuis omdat ze via een gel hebben geprobeerd wat weeén op te wekken maar tervergeefs had wel wat rugkrampen in de ochtend maar het zette niet door en werd s'middags weer naar huis gestuurd :( ik mocht woensdag ochtend weer terugkomen om half 8 en werd weer onderzocht door de verloskundige maar had geen ontsluiting het zat nog helemaal dicht en ik werd weer naar huis gestuurd met er achteraan dat ze nu weer gingen afwachten ik ben dus van de vk naar de gyn doorverwezen omdat het kindje waarschijnlijk te hard groeide en de gyn . heeft dus deze afspraak met me gemaakt en vertelde dat je dus niet gestudeerd hoeft te hebben om te kunnen zien dat ik geen ruimte meer had maar ze laten me nu wel doorlopen :x ik heb morgen om 14.00 uur pas weer een afspraak bij de gyn. ik ben het zo zat vooral nu nog met het warme weer wat alleen maar warmer word ik heb opgezette handen ,benen en voeten , mijn kindje is ook niet ingedaald (volgens mij gaat de gyn . morgen weer ffe kijken)geen ontsluiting en heb last van mijn rug.......nou ben ik benieuwd of ze me morgen als er geen verandering is nog door laten lopen ( dan flip ik echt de pan uit) of zullen ze nu echt wat gaan ondernemen het slaat misschien nergens op maar het is dat die bimbo van een sylvie meis al bevallen is maar anders hadden ze haar kind nog voor het wk gehaald en nog voor de uitgerekende datum en nou vind ik dat een wk geen geldige reden is om een kindje eerder ter wereld te brengen maar ik die nu al over tijd ben laten ze lopen ...... ik moest het even kwijt hoor kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat een arts dat met ze had afgesproken .........ik slaap ook niet meer goed heb toen woensdag ook slaappillen meegehad maar goed dat hielp ook niet en ik wil ook geen troep meer slikken en naar huis gestuurd worden maar ik wil bevallen ....... zouden ze me niet aan het infuus kunnen zetten om de weeén op te wekken ik wil het liefst normaal bevallen en geen keizersnede tenzij het niet anders kan..maar goed ik ben mijn ei weer effe kwijt en ik hoop dat er een paar vraagjes beantwoord kunnen worden ...al vast bedankt

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Prizzy,

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil bevallen.

Wat ze gaan doen? Dit is sterk afhankelijk van hoe de situatie is, hoe is de groei, hoe is het inwendig onderzoek, hoe is het hartfilmpje, hoe is jouw toestand, hoe is de echo, hoe is jouw anamnese? Dit zijn de vragen die meespelen, bij hun keuze van het beleid.
    Ik zou je willen adviseren om morgen al je vragen aan de gynaecoloog te stellen. Over wat ze gaan doen en hoe jij je voelt.

De situatie van Silvie, daar weet ik niks van. En helaas kan ik daarover niet oordelen. Ik hoop voor jouw dat jij gauw bevalt.

Heel veel succes en hopelijk heb je snel een baby op je buik.

Groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina