Vraagje over FF

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Poppenkop, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Ik heb een vraag over FF.
    Dit is de 2e cyclus dat ik temp ( rectaal, op vast tijdsstip ) en FF gebruik ( Hallelujah, wat een uitkomst dit programma! ).
    Gister was het kruis dat FF had gezet nog een stippellijn en nu niet meer. Kan iemand mij vertellen waarom dit is?
    En bij mijn temp van vandaag is het bolletje dat mijn temp aangeeft wit i.p.v. blauw, waaraan ligt dit?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    De stippellijn betekend dat je ei vermoedelijk is geweest op de dag dat hij aangeeft maar ook dat FF hier niet zeker van is. Het mooie rode kruis betekend dat een zekere eisprong!

Witte bolletjes geven vaak aan dat je op een andere tijd hebt getempt als normaal of dat je slecht geslapen hebt bijv..

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Charity, bedankt voor je antwoord, ben weer een stuk wijzer!
    Wat grappig dat FF er tot gister dus nog aan twijfelde of mijn ei is geweest, gezien m'n hoge temp.
    En dat van het bolletje snap ik nu ook, want ik heb aangegeven slecht geslapen te hebben.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja soms is FF niet geheel duidelijk vindt ik.. Ik zit nu op 10 dpo heb een mooie hoge temp maar FF heeft nog steeds het kruis niet gezet en ik ben er echt zeker van dat ik mn ei heb gehad omdat ik hem ook heel duidelijk gevoeld heb en daarbij is mn temp dus ook gewoon flink gestegen..

Deel Deze Pagina