Hoi Allemaal, We zijn Dinsdag aan de beurt om naar de Gyn te gaan. Gaan weer verder kijken.Wordt eerst een intake dus we laten alles maar op ons afkomen. Nou doet wel het volgende zich voor: Is een mooi kaartje denk ik maar ben volgens de test niet zwanger. Heb wel op dag 37 t/m 40 een paar druppels helder bloed verloren.Kan ik dit nu zien als en ongesteldheid of niet. Ik denk dat ik ook de gyn maar effe af moet wachten. gr, Samen
Je hebt denk ik te vroeg getest. Als je op je kaartje kijkt heb je pas 9 dagen geleden je ei gehad. Je kunt vaak pas positief testen 14dagen na je ei. Je moet denk ik nog een paar dagen wachten dus. Dus nog een testje wagen over een dg of 4 zou ik zeggen.
Als je ovulatiedatum klopt, dan is de kans dat je zwanger bent wel klein. Je hebt 5 dagen voor die datum voor 't laatst seks gehad, dan moet het zaad van je man wel heel sterk zijn. Natuurlijk is niets onmogelijk, dat is waar. Vaak krijg je trouwens wel een beter beeld als je ook slijmwaarnemingen noteert. Als het echt een paar druppels bloed waren, zou ik het niet als menstruatie zien. Wel vreemd allemaal en zo'n lange cyclus... Veel succes bij de gyn; hopelijk kunnen ze jullie helpen.
Hoi Maranka en Aquilegia, Volgens de Gyn ook te vroeg getest en maak deze keer inderdaad weinig kans.Maar blijf toch een beetje hopen want ik voel me nog niet zo dat de moeten komen. Als ze er maandag niet zijn ga ik weer testen. Voor de rest ging het allemaal goed en start ik met de eventuele volgende ronde met Clomid. Vlgs de Gyn heb ik PCO.Heb gister best wel veel gehoord en weet dat ik hierdoor ook een groot risico heb op meerlingen .Maar dat zien we dan wel weer dat is voor mijn gevoel nog heel ver weg. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. gr, Samen