FF wil geen kruis geven ...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Diddl, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb deze maand ws een laat eitje gehad. [normaal tussen cd16-cd18]
    Nu lijkt het erop dat hij inmiddels is gesprongen, maar FF wil maar geen kruis geven. Ook niet als ik morgen weer stijg.
    Waar kan dit door komen?

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou me kunnen voorstellen dat FF aardig van slag raakt door alle E-tjes die je hebt ingevuld.
    Zoals je ziet in de balk onder je kaartje worden die groen. Dan zou je vruchtbaar kunnen zijn. 3 Eisprongen...? Haal alles daar eens weg (dus ook de W, C...)

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb ik al gedaan .. helpt niets helaas.

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Waar staat "METHOD"op?

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    advanced

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Dat wordt wel geadviseerd. Ik denk als jij alles weghaald en dan op "monitor/OPK"zet hij je kruis wel geeft. Je hebt tenslotte een pos OPK test ingevuld.
    Alles wat je achter CM ingevuld hebt sowieso weglaten. Dat kan gewoonweg niet. Eggwite is echt superdun doorzichtbaar slijm. Rekbaar slijm kun je vaker hebben maar dan is het niet zo doorzichtig. Denk maar aan snot. Een vies draderig goedje.

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Na het weghalen van de E-tjes en W-tjes en ovulatietest zegt FF nu dit:

Your chart data does not allow ovulation to be pinpointed to within a 24 hour timeframe.
    Your temperature suggests, however, that ovulation may have occured between CD 16 and CD 32.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    druk nu eens dan op chart dan zie je je kaartje kan je kijken of er iets veranderd is

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Kan ik me iets bij voorstellen. De stijgingen zijn minimaal. Dus eisprong ligt ergens tussen...
    Gezien de pos OPK test vermoed ik toch dat hij hem binnen een paar dagen (dus meer ingevulde temp) op dag 30 zal plaatsen. Vandaar de vraag: zet hem eens op OPK ipv advanced. (plus misschien nog wat aanvullende tempjes)

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik hoop dat je snel weet hoe en wat meid, die onzekerheid is vreselijk, sorry dat ik je niet kan helpen *hug*

Deel Deze Pagina