Wij zijn sinds 4,5 maand de trotse ouders van een prachtige dochter. Nu valt mij de laatste tijd iets op en ik weet niet echt ofdat "erbij"hoort...... Als onze dochter wakker word dan schud ze best heftig met haar hoofd van links naar rechts (nee schudden..) Kan dit kwaad? of moet ik aan de bel trekken?? Graag hoor ik tips... Gr een bezorgde moeder....
hier deed onze oudste dat ook... De snelheid was bizar, zo snel kon ik zelf niet schudden maar het schijnt niet abnormaal te zijn. Veel baby's doen het juist met náár bed gaan, omdat ze moe zijn.
Ja hier ook bekend! Vooral inderdaad met slapen gaan. Nu heeft hij het met ja knikken, dat is helemaal geen gezicht haha.
Hier eentje van (zo goed als) 3 die het nog steeds doet. Het is een manier om rustig te worden, kan geen kwaad. Vaak doen ze het bij het in slaap vallen, maar ook vaak bij het wakker worden. Enige nadeel is dat ze er als baby kaal van worden op hun achterhoofd. Nu heeft mijn zoontje altijd klitten in zijn haar door het schudden. Hij weet nu wel dat hij niet tegen de bovenkant aan mag liggen, zodat daar z'n haar wel mooi blijft
Ik sluit me bij de rest aan, is hier ook nog steeds dagelijkse kost, en idd bij moe zijn/in bed leggen. Niks om je zorgen over te maken
Onze dochter had dat ook een korte periode....zit ze vrolijk in d'r wipstoel, continu nee te schudden. Ik kon m'n lachen nooit inhouden. Inmiddels is ze ermee gestopt, wat jammer haha. Maar ik begreep dat het geen kwaad kon.
ja hier ook 2 jonges die erg heftig vanaf erg jong met hoofd schudden en geluid erbij maken om in slaap te komen
mijn dochter doet dat nog steeds hoor! ze is bijna anderhalf... doet ze al zolang ik me kan herinneren eigenlijk.. schijnt idd normaal te zijn!
Hier ook, maar niet alleen bij moe zijn, ook gewoon tussendoor. Het begon wel als teken van moe zijn en in bed, maar inmiddels vindt hij het volgens mij gewoon leuk. Omdat wij altijd zeggen; "jawel". En dan moet hij ermee lachen!
hioer deed de oudste het een hele tijd met in slaap komen ( kreeg ook een "kale" plek ervan achterop zn hoofd moet zeggen, nog heeft mn oudste maniertjes om in slaap te komen, me zn voeten trappen tegen zn bed of btj neurien en kletsen en heel veel woelen in bed... blijkbaar verwerkt hij zo de dag oid