Vraagje over Fisherprice mobile

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb m gekocht! De ocean wonder mobile van fisher price. Dit is m:

http://www.fisher-price.com/nl/products ... p?id=32435

Ik heb 'm gekocht via www.kiddiz.nl voor 44,95 excl verzendkosten en excl batterijen.

Woensdag besteld en gisteren al thuis gekregen. Prima service via die site. We hebben de mobile net in elkaar gezet en al even uitgeprobeerd. Hij is echt suuuuperleuk en de muziekjes zijn ook erg lief en rustgevend. Nu maar hopen dat de batterijen lekker lang mee gaan. Over een week of 8 wordt onze baby geboren en kunnen we m gaan gebruiken!

Gr Otje

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik kan toch een mobile boven het bedje hangen.....jippie. Hangen zo'n schroef met oog in het plafond, daaraan een kettinkje met onderaan een haakje en daar hang ik het mobile in. Een slimme meid is op de toekomst voorbereid! hahahaha \:D/ \:D/ =D>

liefs Juud

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha zo heb ik de mobile ook boven haar bed hangen... Die in de box heb ik 'normaal' bevestigd, maar ik vond het bij het bedje leuk als de mobile in het midden van de klamboe zou hangen... Dus met een touwtje de mobile aan hetzelfde ringetje als de klamboe gehangen :)

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :confused: :( #-o :-s

Haha, ben erg blij met mijn idee! ;)

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haha sorry :oops:

Vindt Lynn de mobile leuk?

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hij hangt nog niet. Kwam net pas met het idee. Mijn mama komt dat fixen van de week. Tot nu toe moet ze het doen met het trekmuziekje. Maar de mobile in de box vindt ze geweldig. Ze volgt hem al helemaal. erg leuk!

liefs Juud

Deel Deze Pagina