Ben&Jerry's VS. Aldi

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik haal zo af en toe een bak Ben&Jerry's ijs, ben er echt gek op! Soms win ik een ijsprijs bij de Postcode loterij :D. Wat me wel goed uitkomt want die krengen zijn zo duur! Mijn favoriet is de New York Super Fudge.

Nu zag ik bij de Aldi dat ze ook van dat soort ijs hebben. Een namaak B&J. Toch de helft goedkoper! Heeft iemand van jullie deze al eens gehad? En wat vonden jullie ervan? Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om het te kopen dus ben erg benieuwd!

Ennuh heeft iemand anders nog een tip waar je soortgelijk ijs veel goedkoper kan halen? Dan kan ik het eens wat vaker halen, want bijna 6 euro voor een bak is me toch eigenlijk echt teveel. ;)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb ze toevallig een tijdje terug gegeten en ik vond het heeerlijk. Oke is het geen B&J's maar ze waren zeker niet verkeerd.

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Cherry: €6? Dat betaal ik er alleen bij de videotheek voor..
    Hier bij de AH zijn ze "slechts" €4,11 hoor.

Heb die van de Aldi nog niet gehad, hoorde al wel van iemand dat ze daar inderdaad de namaak hebben. Nu ben ik een enorme zeur, dus ik denk dat ik B&J toch altijd lekkerder blijf vinden :D

4. CherryAyden

Ja 6 euro ik overdrijf graag een beetje om het drama iets groter te maken :p. Ik heb ze in ieder geval nooit goedkoper gezien dan 5 euro.

Ik denk helaas ook dat ik B&J lekkerder zal blijven vinden. Maar toch...dan lees ik in dat foldertje over Cookie Dough en dat voor maar 2,50! :D

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Stond er toevallig vorige week ook bij te kijken... 'durfde' het niet goed mee te nemen omdat ik bang ben voor teleurstelling...:D B&J rules!!!

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Cookie Dough is mijn lieveling :D Heerlijk! Ik kan gewoon niet geloven dat die van de Aldi net zulke lekkere stukken "cookie dough" erin heeft zitten. Dat zou namelijk GEWELDIG zijn voor slechts €2,50 :D

Maar ik weet voor 100% zeker dat ze bij de AH echt maar €4,11 zijn hoor, dus koop ze voortaan daar!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben er heel erg in B&J is echt de top qua ijs maar nu neem ik die van de Aldi ook iedere week mee die zijn ook echt lekker :D Dat scheelt weer de helft. Natuurlijk is B&J niet te overtreffen maar vind het ijs van de Aldi ook erg goed. :)

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Yummy, enige jammere is dat ze bij de AH geen halfbaked hebben en bij de videotheek wel.. haha

ontopic; Nog nooit geprobeerd maar weleens van andere merken, en was altijd wel gewoon lekker ijs maar nooit dé ben&jerry's smaak. Dus ik hou het mar gewoon bij 1 keer in de zoveel tijd, blijft het speciaal;)

9. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Ik weet niet welke jij van de Aldi bedoeld maar ze hebben ook bakken ijs met walnoten (en dacht kaneel). Die zijn echt heel erg lekker. Ze hebben daar ook nog een andere variant van met stroopwafel maar die is niet zo lekker als die met walnoten. Doorzichtige bakken. Proberen waard.

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    oooooooooooooooooooh laat ik nu net met een grote B&J
    cookie dough achter de laptop zitten :) :D yummie!!!! te lekker!!

ik zou die van de lidl lekker NIET nemen.... niets kan aan de verwachting van B&J voldoen! ;)

dus mijn advies! niet doen!! scheeld ook weer een hoop tranen als tie errug tegenvalt! :D

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

De cookie dough en de strawberry cheesecake van de aldi zijn echt wel super voor die prijs :D maar idd B&J kan niemand aan tippen dat is waar :p

12. CherryAyden

Nou jij bent nu gewoon gemeen!

;)

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

hhahaahahaaha! dat bdoel ik ook :D

ik ga niet zeggen dat ze niet lekker zijn maar ik zelf zou ze al niet kopen om teleurstelling te voorkomen :p

B&J is gewoon uniek in hun smaak!! :D

14. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

:p srry!!!!

Virtueel hapje voor jou!!!!

ik ben echt de beroerdste niet ;) :D

15. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam

en wat een prachtige naam heeft jou zoontje btw! :p

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij vonden die van de Aldi wel lekker. Tja, hoewel het goed smaakt kan het niet tippen aan B&J

17. CherryAyden

Maar kun je dan ook uitleggen wat er dan precies minder lekker aan is?

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vrees dat ik zo'n sukkel ben die dat nooit zo goed kan uitleggen. Denk dat de B&J romiger van smaak zijn. Eigenlijk zou je eens een test moeten doen haha. Koop ze gewoon, dan weet je het!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vond de Cookie Dough van de Aldi héél goed te eten!

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Volgens mij ben ik hier de enige die b&j nog nooit gehad heeft :D
    Misschien wordt het eens tijd om ook een keer een pot te kopen.
    Kan ik net zo goed een keer naar de Aldi gaan, ik weet het verschil dan toch niet ;)
    Nee ik ga toch wel een keer de b en j proberen, of raden jullie dat mij af:)

Deel Deze Pagina