En heeft zelf een kindje/kinderen die naar de opvang gaan? Krijg je dan misschien korting op de opvang?? Zit te overwegen om van baan te veranderen. Werk nu in de zorg als verzorgende ig en wil graag naar de kinderopvang
ik heb 6 jaar in de kinderopvang gewerkt. Bij ons gaven ze geen korting. De eigenaar van het kvd wilde geen korting geven, maar de rekeningen gingen via kantoor en daar werd vaak gesjoemeld (schrijf je dat zo?). Maar ik zou er niet vanuit gaan dat je korting krijgt als je je kind meeneemt naar je werk. Je werkgever moet ook voor personeel zorgen die jouw kind opvangt, toch? succes met je keuze!
Ik werk zelf niet in de kinderopvang maar volgens mij zit het meestal zo: geen korting, wel voorrang bij plaatsing. (en dat is in sommige gebieden echt goud waard!) maar wel of geen korting, lijkt me niet echt bepalend voor je keuze om hier te gaan werken, toch?
Is niet echt bepalend nee, Maar nu krijg ik ort, en dit is behoorlijk wat, en dat heb ik niet als ik in de kinderopvang werk. Dus ben het even aan het bekijken.. qua uren en loon. Als ik heel veel meer moet gaan werken, dan houd het snel op,ik dacht misschien krijg je dan wel korting
Oh echt waar Tulip?, dus zo een gek idee was het nog niet Ga het gewoon maar is vragen morgen..kijken wat ze zeggen..
Hier geen korting wel voorrang. Onthoud dat er momenteel bijna geen werk is in de kinderopvang, overal wordt flink bezuinigd en er zijn veel werkkrachten. Bso is wel werk in.
Er is echt wel werk in de kinderopvang hoor, weet niet hoe je daaraan komt? Maar als je naar vacatures voor kdv's kijkt komen er echt veel naar voren!
Ik werk voor een van de grootste aanbieders in oa brabant en hier vliegen de mensen er met bosjes uit. Maar misschien is het elders anders.
het zijn bijna allemaal vacatures voor invalkrachten en voor bso. De dagopvang gaat landelijk gezien niet goed. Zeker met de maatregelen die ze volgende jaren gaan nemen w.b.t de kinderopvangtoeslag wordt dat alleen maar erger. Er zijn bijna nergens vaste uren te krijgen en overal moet bezuinigd worden.
ik werk ook in de kinderopvang en mijn zoontje gaat ook mee.. Ik krijg geen korting. Ik vind het ook niet nodig want als ik korting krijg, krijg ik ook minder terug van de belastingdienst en zo blijft mijn eigen aandeel om te betalen net zoveel..
In het midden van het land kun je gewoon werk krijgen hoor. Maar goed daar heb je niets aan natuurlijk
Ik werk ook in de kinderopvang en beide kinderen zittn bij een gastouder via de stichting maar we krijgen alleen voorrang en geen korting (hebben we met veel collega's wel eens om gevraagd). Bij ons is ook veel werk, regio Waterland, Zaanstreek, Amsterdam/