vraagje over flesv. schema

Discussion in 'Flesvoeding' started by r1986, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Uh ik denk het wel, tenminste volgens mij kan dat met alle merken. Meestal staat het ook op de doos.

Heeft Etos ook voeding voor hongerige baby's? Ik zag wel dat je kunt mailen naar etos.flesvoeding@etos.nl. Daar kun je ook vragen stellen m.b.t. hun babyvoeding.

Haha tja ik kom niet bij het CB maar hoor wel een horrorverhalen :p De Duitse kinderarts is denk ik iets makkelijker. Als ik daar kom wordt ze gemeten, gewogen, etc en tja daarna kan ik snel gaan. Nooit kritiek of "tips" gehad. Maar het is jouw kind en ze zijn er dan wel voor advies enzo, maar JIJ bent de moeder :)

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Dat zag ik net ook ;)

Je kunt ze mailen en vragen welke voeding voor hongerige baby's het beste te combineren is met Etos voeding die jij gebruikt.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik weet dat kruidvat het wel heeft, en is alle "eigen merk" voeding van de drogisterijen niet gelijk? (wel ff navragen hoor, want dit weet ik niet met zekerheid te zeggen!!)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zoals ik op de site zie hebben ze alleen standaard, comfort en hypo allergeen...

5. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat zag ik net ook. maar ik zal morgen eens langs gaan bij de etos en vragen of kan ik beter mailen?

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Ik zou alvast mailen en dan kun je het morgen ook even navragen haha. En als de mederwerk(st)er het in de winkel dan niet weet wacht je gewoon een reactie op je e-mail af :D

In plaats van er naartoe gaan kun je ook bellen naar de winkel, bespaart je weer een tripje. Tenzij je er toch liever naartoe gaat natuurlijk :)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, ik zou voor bellen kiezen idd. :)

8. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke haha ja nou ik ga zo even een mailtje sturen en inderdaad even bellen. scheelt weer gesjouw met de kleine...

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Mooi en idd bellen is dan wel zo makkelijk :)

Succes ik hoop dat ze je kunnen helpen en anders kun je ook hier een vraag stellen bij de voedingsdeskundige(n). Ze zijn van Friso, maar geven antwoorden over alle merken dacht ik hoor. Alleen kan het ff duren voor ze antwoorden ;)

10. r1986

r1986 Actief lid

Jul 6, 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke super. ja kom hier vaker voor vragen. vind het erg prettig.

bedankt in ieder geval!:)

Share This Page