hallo meiden, Zit met een vraag en hoop dat er misschien meiden zijn die me kunnen helpen! Ik ben begin oktober onder gehele narcose geweest en nu heb ik van de week te horen gekregen dat het nog wel eens lang kon duren voor je zwanger ben want de narcose kan nog een jaar lang in je lichaam zitten? Ik ben al bijna 2 jaar van de pil af en we hebben eindelijk groen licht om voor het echie te gaan zeg maar en nu hoorde ik dit dus baal eigenlijk een beetje. Wie o wie kan mij een antwoord geven? Liefs Miggy
Bij een curretage ga je ook onder narcose. Veel meiden raken daarna snel weer zwanger. Ik zelf was de tweede ronde alweer zwanger. Dat het langer zou duren heb ik nog nooit gehoord, maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd wat
nou is niet te hopen want ik heb er 2 achter elkaar gehad. maar volgens mij niet hoor! , je mag niet onder narcose als je zwanger bent want dat is niet goed. nouja we zullen het zien over 3 dagen.. jeetje trees WEEER mis... ik las dat je eindelijk zwanger was... gatver balen zeg! ik wens je veel sterkte met deze moeilijke en onzekere tijd.
Ik heb er nog nooit van gehoort! Je kunt het even na vragen aan je huisarts of verloskundige... Liefs
Dat lijkt me echt onzin. Inderdaad kun je na een curettage (onder narcose) gewoon weer zwanger worden. Door de curettage/miskraam kan het herstel van de cyclus op zich laten wachten, maar dit heeft niets met de narcose te maken. Ook onderzoeken onder narcose tgv verminderde vruchtbaarheid (onderzoek naar endometriose, doorgankelijkheid eierstokken etc) ondervinden geen negatieve gevolgen van de narcose op het zwanger worden.
Heyy, Vast bedankt voor jullie antwoorden nu krijg ik toch weer hoop , nu afwachten maar spannend hoor. Zelf heb ik het idee dat het niet raak is want heb echt het gevoel ongi te moeten worden maar goed lichaam kan van alles met je doen toch. Liefss Miggy
ik had bij mijn punctie voor de icsi ook narcose.. was 15 min maar.. maar ze zullen dat niet doen als het mag...