Hoi hoi , zoals jullie lezen ben ik zolang overtijd, inmiddels al4 zwangerschaptesten en een echo achter de rug , nu nog bloed prikken... en dan mischien hormoontabletten... maaaaar als je cyclus in de war is en niet ongi word, kan je dan wel zwanger raken? ik bedoel je eileiders raken ook verstopt toch nare gedachte is dat... hopelijk heeft iemand meer antwoord hier op.. groetjes van een ongeruste ik
Raken je eileiders zo verstopt? Nog nooit eerder gehoord? Zolang je geen ei hebt, kun je ook niet zwanger raken. Frustrerend, weet er zelf alles van.
Ik zit in een soort gelijke situatie..ben nu 3 weken overtijd en maak me ook zo'n zorgen..ik hoop hier dus ook and. op te krijgen..sorry heel veel succes en hoop dat je snel ongi of nog beter zwanger raakt..
Hoi miep, Nou ik had een maand geleden de HA gebeld en mn verhaal uitgelegd die zei dat ik moest wachten zou ongi worden ,(tot heden niet) en zei dat wellicht mn eileiders verstopt zit wat heb jij meegemaakt dan?
Hoi Diaan, vervelend 3 weken overtijd , heb je al getest? ja begrijpelijk dat je zorgen maakt , hopelijk ben je zwanger! dankje meid.
Ik denk dat je HA bedoeld dat je mogelijke verstopte eileiders hebt. Je eileiders raken niet verstopt door een rare cyclus nl.
Werdt je eerst wel gewoon ongi? Wij zijn in sept gestopt met de pil en ik zit nu op dag 59 en nog steeds niet ongi en na 3 testen verder ook niet zwanger
Ik had op het laatst 42 cyclus dagen..en kijk maar naar mijn banner..We vreeen om de dag..Want ik wist ook niet wanneer mijn vruchtbaarste dagen waren. Succes!
Hoi , Ja voor die tijd had ik de pil nog geslikt tot juni dacht ik , daarna netjes ongi geworden , en nu niet meer! 4 zwangerschaptesten gedaan (negatief) en een vaginale echo (niet zwanger) en morgen nog bloed laten prikken dan weet ik meer... pff lastig is het , ik denk dat je gewoon dat HA kan bellen en uitleggen wat je vehraal is , heb ik ook gedaan.. succes
GEFELICITEERD! hoop doet leven zeggen ze he , had je hiervoor gewoon normaal gemenstrueerd? of was je altijd onregelmatig?
Dank je wel ! Toen ik in maart met de pil stopte begon het bij 28 dagen maar werd al snel hoger.. 28-32-34-35-40-42 Ik dacht dit houdt niet meer op haha.. Toen dacht ik van we gaan gewoon om de dag klussen en dan hoop ik dat het goed komt.. De VK zei aan de telefoon, dat hebben jullie goed gedaan..
Als je eileiders verstopt zitten, kan dat een reden zijn dat je niet zwanger raakt. Je eileiders raken niet verstopt/verkleefd doordat je geen (goede) cyclus hebt, maar doordat je een geslachtsziekte, een buikoperatie (bv blindedarm), infectie in je buik of evt endometriose gehad hebt. Kan zijn dat je nog gewoon aan het ontpillen bent, kan zeker een jaar duren soms. Vreemd dat je huisarts meteen over verstopte eileiders begint en hormoontabletten, of is er iets gezien op de echo?
Hoi , Nee dat was voor dat ik die echo , zei ze telefonisch dat het verstopte eileiders waren en dat het vaker voorkomt , en ik dat hormoontabletten zou krijgen , maar moest wachten todat ik ongi werd (want zei ze ik word het zeker) en anders moest ik weer bellen.