Bij de 1e had ik mijn placenta achter, en voelde haar al met 18 weken. En met 21 weken kon je haar aan de buitenkant voelen schoppen. Nu ligt mijn placenta aan de voorkant, ben dinsdag 21 weken en voel nog niks. Wie had ook de placenta voor? En wanneer voelde je de kleine? Kun je überhaupt wel schopjes voelen aan de buitenkant met de placenta voor? DA
Eerste voelde ik met een week of 17 zelf, met 19 aan de buitenkant (placenta achter). Tweede voelde ik met 11 weken zelf, met 18 aan de buitenkant (placenta achter). Derde voelde ik met 14 weken zelf, met 19 weken aan de buitenkant (placenta voor).
Bij mijn eerste dochter had ik de placenta ook voor en toen voelde ik haar pas met 22 weken. Nu bij deze zwangerschap placenta niet voor en voelde ik haar bij 18/19 weken
Ik voelde vanaf 17/18 weken iets vaags, kon het nog niet helemaal thuis brengen. Vanaf toen is het elke week duidelijker geworden. Vanaf week 21 echte schopjes en kan ML het ook van de buitenkant voelen. Nu zijn het heuse trappen geworden, waarbij mn blaas het soms flink te verduren heeft haha
Hier sinds een week of 4 echt duidelijk. Daarvoor af en toe wel wat maar konden voor me gevoel ook me darmen zijn. ML kon het ongeveer met 24 weken voelen.
Hier ook placenta voor, aan de buitenkant is hij niet vaak te voelen. Eerste keer was met 24/5 weken. Ik voelde hem toen wel al vanaf week 17 regelmatig. nog steeds voel ik hem niet vaak aan de buitenkant en binnenin trapt hij ook regelmatig tegen placenta aan. Dus ook weinig
Ik heb de placenta ook voor. Voel hem vanaf 19 weken zelf bewegen en vanaf 20 weken aan de buitenkant. Nu voel je het heel duidelijk aan de buitenkant en je ziet mn buik ook helemaal heen en weer gaan dan. Is mn eerste kindje, dus kan niet vergelijken met placenta achter, maar voel en zie de bewegingen erg duidelijk!
Ik had ook de placenta voor en voelde haar met een week of 23 of misschien zelfs wat later (de eerste).
Ik heb ook de placenta voor. TIs mn eerste kindje en ik voel haar al vanaf 16-17 weken. Sinds vorige week (19,5 week) ook duidelijk aan de buitenkant te voelen. Is best vroeg hoor! Ze zal wel erg sterk zijn haha
Hier ook de placenta voor en mij waarschuwden ze dat het wel tot 22w kon duren voor we het zouden gaan voelen.
Ik had bij beide kinderen de placenta aan de voorkant. De oudste voelde ik met 16 weken, de jongste nog wat eerder zelfs.
Met 17/18 weken voelde ik haar minimaal 3 keer per dag. En met 20 weken kon mn vriend haar ook voelen
ik heb de placenta ook voor. Voelde ons mannetje bij 19 weken heel duidelijk en ook direct van buiten! Daarvoor wat gefladder..
Ik heb ook de placenta voor. Wel een mega beweeglijk kindje dus voelde hem met 11/12 weken al kriebelen. Onder in m'n buik dan. De echte bewegingen rond de 19/20 weken en vanaf ongeveer 24 weken zag je het aan de buitenkant. Ik voel hem nog steeds wel eens niet als hij een beetje gedraaid ligt maar aan de zijkanten van m'n buik wel altijd hoor als hij daar schopt. Ik vond z'n bewegingen na het indalen heel anders worden. Meer een beetje duwen en gefriemel met z'n handjes.
Hier ook de placenta voor. 1ste kindje. Ik voelde pas iets van binnen met 23/24 weken en vl van buiten nog iets later. Ik was in die periode erg blij met mijn angelsounds zodat ik in ieder geval af en toe het hartje kon luisteren. Nu voel ik de baby gelukkig wel elke dag meerdere malen.
Oh lijkt me lastig als je het zo laat voelt. Gelukkig wel van binnen. Eerste voelde ik rond 17 weken plopjes en na 21 van buiten. Nu voel ik sinds week 13 al plopjes van buiten nog niet echt. Vind het moeilijk te onderscheiden, wat ik van binnen voel en van buiten. Het is wel fijn iets te voelen )