PCOS en e-book van Nancy Dunes

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Haiko7, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Zoals de titel al aangeeft. Ik heb PCOS en wil me gaan verdiepen in het e-book van Nancy Dunes.

Is er iemand die mij dit digitaal kan verschaffen?

En hier ervaring mee heeft?
    Heeft het geholpen?
    Is er een nederlandse versie van dit e-book?

2. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

Apr 13, 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Niemand?

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb 'm wel digitaal. Als je je mailadres geeft, dan stuur ik 'm even door.
    Heb me er verder niet zo in verdiept, omdat ik me heb verdiept in een lowfat plantbased diet en eigenlijk 't gevoel heb dat dat is wat echt kan helpen :)
    Maar jij moet natuurlijk kijken wat voor jou goed voelt, dus misschien heb jij er wel iets aan.

4. SowNice

SowNice Lid

Feb 25, 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het e-book ook wel graag willen lezen (ik heb ook PCOS).. Zou een van jullie m ook naar mij willen sturen? sownice@hotmail.com.

Dank jullie wel!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Oh die zou ik ook graag willen ontvangen!

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ken deze niet. Ik ben wel benieuwd, als ik je mijn mailadres pb, zou ik hem dan ook mogen ontvangen.

Ik heb wel via bol.com the ultimate handbook for pcos van Colette Harris gekocht. Dat vond ik een ideaal boek vol tips en adviezen waar je echt iets aan hebt. Helaas in het engels. Vind ik geen probleem, maar het kan een drempel zijn. Type maar eens pcos in op bol.com, dan vind je best veel.

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat is dat dieet dan in de basis als ik vragen mag?
    Ik heb via pcosdietsupport.com weekmenu's gekregen speciaal voor pcosers en dat is vooral gericht op lage GI waarde. Niet alles, maar er zitten echt lekkere recepten tussen. Vooral de ontbijtmuffins met kokos en cranberries vond ik erg lekker.

Wie overigens die menu's zou willen ontvangen mag mij een pb sturen met het mailadres. Ik mail ze met alle liefde door. Hoe meer er profijt van hebben hoe beter, niet waar. :D

Share This Page