Hallo die mama;s oww onze kleine vent gaat vanacht voor het eerst in zijn grote bed slapen... we hebben er een extra houten rand voor gemaakt (niet al te hoog) voor de zekerheid... vind het nog wel eng maar zijn ledikant was ook geen oplossing meer vanwege dat hij zich er elke keer uitgooit.. en al een paar keer op zijn hoofdje terecht is gekomen... we hebben helaas de centjes niet om eerst een peuterbed aan te schaffen dus hebben gewoon gelijk een groot bed gekocht... vanaf welke leeftijden gingen jullie kleintjes voor het eerst in het grote bed slapen... ben benieuwd hoe hij het gaat doen...
mijn zoontje is net 2 geworden en slaapt sinds een week in een groot bed. vorige week hadden we vakantie dus als ie er dan uit zou komen of het zou niet gaan was het voor ons ook makkelijker het ging heel erg goed, sliep geweldig en is niet wakker geweest 's nachts. alleen heeft ie nog wel zijn middagslaapje nodig en dat gaat moeizaam! maar steeds beter ik hoop voor je dat het goed gaat.. heel veel succes
Hij ligt nu in bed en slaapt net.. dus we hebben goeie hoop hoor... ik ben benieuwd.. hij heeft een groot bed van 90x200 dus egt een 1 persoons bed...
Spannend! Mijn zoontje was 2 jaar en 3 maanden toen hij in een groot bed ging slapen. Hij kon er dwars in liggen, haha. Het ging trouwens vanaf nacht 1 prima. Hier trouwens ook een gewoon groot bed van 90x200. Wij gingen voor een peuterbed, maar ik zag zo'n gaaf groot bed dat we daar maar voor zijn gegaan. Achteraf makkelijk met bijv. het kopen van dekbedovertrekken, je hebt veel meer keus.
leuk om te lezen hoe goed de kids het doen in hun nieuwe grote bed. onze knul gaat pas na zn 2de verjaardag over naar groot bed. misschien met kerst 2011. hebben al een perfect bed gezien bij ikea. is een laag bed en hoogslaper in 1. super handig, kan hij nog jaren lang gebruiken
Hier oko hoor kan hij tot zijn 16de of zow in geloofi k maar vind het gewoon zelf nog beetje eng.. Hier is meneertje nog niet wakker gewest duskah
onze dochter slaapt nu ook sinds 2 weken in een groot bed en dit gaat prima, ze was helemaal trots! 's middags komt ze er nog wel eens uit, maar gaat na even gespeeld te hebben zelf weer in bed liggen en valt dan alsnog in slaap!
Mijn jochie was net geen 2 toen hij naar zijn peuterbed ging. Hij bleef de hele nacht netjes liggen. En nu bij 3j5mnd komt hij nog steeds pas uit bed als wij de deur open doen