Ik wil een fototaart bij de Hema bestellen, met een plaatje van internet erop. Als ik de foto toevoeg geeft hij aan dat de kwaliteit 'matig' is. Heeft iemand wel eens de gok genomen en bij een matige foto toch de taart besteld? Ziet dat er dan evengoed een beetje mooi uit?
ik heb geen ervaring met de fototaarten maar wel met gewone fotos afdrukken bij hema online... zodra hij aangeeft dat de foto matig is dan wordt deze heel erg korrelig (je ziet dan blokjes / pixels) als ik jou was zou ik de gok niet nemen!!
ja ik ken iemand die had een voorbeeld van woezel en pip op de taart gedaan en het was niet zo mooi hoor,onduidelijk ..
Bij matig zou ik ook de gok niet nemen, grote kans dat hij heel korrelig word! Kan je niet ergens een grotere versie vinden?
Hmmm...jammer...ik had net zo'n leuk teletubbies-plaatje gevonden Dan moet ik een groter plaatje gaan zoeken, maar vanaf welk formaat zou het wel goed zijn denken jullie? Dit was een plaatje van 720 bij 450 pixels.
Je kan bij google ook sorteren bij de afbeeldingen op groot. Dan krijg je bijna altijd de plaatjes met de juiste pixels.
Ik zou het dan ook niet doen, zonda als de taart zo mislukt. KUn je geen andere leuk plaatje vinden? Of een mooie foto? Dit laatste doe ik elk jaar. Heeeel leuk. En vergeet geen foto te maken, ik vind het altijd erg zonde als ik de taart aan moet snijden....
plaatjes van internet zijn bijna altijd te klein... ik zou eerder een plaatje van de teletubbies inscannen, dan heb je goede kwaliteit!
ik heb mijn taart bij de hema bestelt en die was van goeie kwaliteit ik kan wel eventjes je foto bewerken geen probleem zodat hij de goeie kwaliteit heeft...ik ontwerp ze ook speciaal heb een paar keer voor meiden gedaan en nu weer een bestelling liggen om te maken hier mijn taart...
Ik heb vorig jaar dit voor Mike zijn verjaardag gemaakt!! Bekijk bijlage 106884 Ik vind fototaarten in het algemeen minder van kwaliteit. Komende verjaardag ga ik dan ook zelf een taart maken. Rosanne wordt dan ook 1 jaar (24 feb). Dus wordt waarschijnlijk stapeltaart van Mickey en Minnie. Heb er nu al zin in..
je moet hem ook ff als je hem opslaat in paintshop ff kopieeren voor proffesioneel drukwerk dan is die van goeie kwaliteit hoor...
Ik heb voor de verjaardag van de oudste het kaartje op de taart af laten drukken en hierbij gaf het programma ook als kwaliteit matig.Toch gedaan en hier zag hij er uiteindelijk hartstikke mooi uit. Net als het jaar daarvoor toen de kwaliteit goed was.
Hier laatst ook een taart van affelay laten afdrukken voor mn zusje..(die is helemaal verliefd op hem). De foto was ook matig, maar we hebben toch de gok genomen en de taart zag er prachtig uit!
meiden tip voor de volgende keer ff in paintshop op afbeelding drukken en dan eventjes kopieeren voor professioneel afdruk en dan plakken als nieuwe afbeelding dan heb je de goeie kwaliteit