Misschien even een stom vraagje, maar ik ben dan ook zo'n trut die zich overal druk om maakt. Ik heb net frontline tegen vlooien bij de katten gespoten, zo'n pipetje die je op de huid moet spuiten, maar nu kreeg ik het ook op mijn vingers. Ik heb mijn handen meteen met water en zeep gewassen. Maar nu begon ik toch te denken of dit geen kwaad kan aangezien ik zwanger ben. Bij katten trekt het ook in het bloed toch? Kan iemand mij gerust stellen? Liefs Jinky
Volgens mij valt dat wel mee hoor, zeker als je het meteen afgewassen hebt. Dan had ik ook allang iets opgelopen geloof ik .
Het is wel rotzooi, maar je hebt het er gelijk afgewassen, dus ik denk niet dat het een probleem is. Bovendien als er al iets van in je bloed zou komen, je bent vele malen groter dan je kat, dus dat is dan echt minimaal. Volgende keer handschoenen aantrekken, dan overkomt het je geen tweede keer .
Dankjulliewel! Ik baalde achteraf enorm dat ik niet even handschoenen heb aangetrokken, maar dacht er even niet aan dat het over mijn vingers zou komen. Volgende keer gebeurt het me niet weer. Ik heb inderdaad zo'n drie keer mijn handen met zeep en water gewassen. Nu dan maar niet meer piekeren. Liefs Jinky
Ik ben wel vele malen groter, maar mijn kindje in mijn buik niet. Vandaar mijn zorgen, trek inderdaad volgende keer handschoenen aan
Nee, dat klopt, maar dat zou dan verdeeld zijn over jouw lichaam en dat van de baby, dus in verhouding nog bijna niets. Maar er is niets aan de hand hoor, alles is er goed afgewassen, dus het heeft geen kans gehad om in te trekken.
Ik doe nu ook bij alles voor de zekerheid handschoenen aan. Ik ben nooit zo! Mijn afweersysteem is zo goed dat ik zelfs bedorven vlees kan eten zonder ziek te worden Maar nu........och ik word soms moe van mezelf! Ik heb zelfs desinfecterende hand creme in mn tas...bleh! Maar liever te schoon als angst om mijn eigen zufheid.
Heb dit toevallig vandaag ook gedaan mja had handschoenen aan dus no worries denk niet dat het kwaad kan als je meteen je handen wast hoor... zo snel trekt het bij katten ook niet in de huid...! Liefs Nelleke
't Is wel lekker giftig spul ja! Het gaat niet naar het bloed van de kat, maar blijft op de talglaag zitten. Dus oppassen met aaien en laat de kat niet op babyspullen liggen! Ik behandel mijn honden en katten met puur natuurlijke tea tree olie. Je moet je handen trouwens met koud water wassen als je het op je handen hebt gehad. Met warm water vermengt het met de talglaag op je handen. Je zou je handen kunnen ontvetten met citroen.
het komt iig niet in jou bloedbaan volgens mij, net als met vele cremes die niet in je bloedbaan terecht komen en dus niet bij het kindje..