Hey meiden, Afgelopen weekend had ik een paar dagen bruinverlies. Ik maakte me hier wel zorgen om, maar gelukkig heb ik maandag een echo gehad waar een vruchtje op te zien was van 2mm met hartactiviteit! Sinds gisteren is het bruinverlies gestopt en ik was helemaal weer gerustgesteld. Vanavond na het avondeten sta ik op... voel ik in een keer een plopje. Ik snel naar de wc ->bloed in mn onderbroek. Nu bloed ik al een paar uur ongeveer net als een menstruatie Kheb geen kramp verder en het is echt helderrood bloed zonder stolsels of weefsel. Maar ik ben zoooo ongerust, kan dit nog goedgaan? Ga morgen wel de gyn bellen of ze een echo wil maken, maar zijn er meiden die dit ook zo hebben meegemaakt? Liefs Loez
hoi loezz, ik heb ook in de zelfde periode een flinke bloeding gehad. ik heb de hele avond zitten panieken toen. bij elke hoestbui weer meer bloed. ik heb toen de vk gebeld en de volgende dag kreeg ik een echo. daaruit bleek dat alles goed was. bij mij was het waarschijnlijk een vaatje wat gesprongen was van binnen. een bloeding is geen goed teken,maar het hoeft dus niet altijd fout te gaan.er zijn best veel vrouwen die een bloeding hebben. zoieso heel erg veel sterkte... groetjes kelly
Ik sluit me aan bij Kelly... een bloeding kan foute boel zijn, maar het kan ook niets inhouden.. Ik kreeg in de zwangerschap hiervoor een miskraam.. nou ja, dat was dus inderdaad een hoop bloed.. Rond de zes weken in deze zwangerschap ook flink wat bloedverlies, maar het beebje zit er nog steeds... Hoop voor je dat het niets betekent. Toch sterkte, want de onzekerheid op zich is al vreselijk. Gewoon even om een echo vragen idd!
hier ook 4x een miskraam gehad met veel bloed en deze zwangerschap met 6,7 en 8 weken echt heeeeeeel veel bloed verloren meer dan bij mijn miskramen alleen zonder stolsel en zo dus ik dacht ook dit is afgelopen maar nee hoor het zit er nog steeds dus net wat ze hier boven ook al zeggen een bloeding kan foute boel zijn maar het hoeft ook niks te beteken hoop voor je dat alles goed zit
bedankt voor jullie reacties. heb mn gyn gebeld en ik mag vanmiddag komen om te kijken of het nog goed is. Het bloedverlies heeft ongeveer drie uur geduurd en was zonder stolsels of weefsel dus ik heb nog wel hoop, maar bereid me voor op het ergste nu heb ik alleen nog bruinverlies... liefs loez
Loezzz toy toy toy meid, verschrikkelijk hé! Moet gewoon normaal gaan zonder complicaties! Ik had ook een tijdje bruinverlies maar geen bloed. Maar je maakt je wel zorgen dan. Ben benieuwd! Zal wel goed komen... Liefs LUna
Bij mij betekende veel helderrood bloed steeds dat het mis was , MAAR in tegenstelling tot bij jou was er geen hartactiviteit te zien geweest! Dat is een heel goed teken, betekend niet dat het niet meer fout kan gaan maar wel een veel kleinere kans! Ik wens je heel veel succes met je echo! Helderrood bloed kan ook van je BMM komen, die is veel meer doorbloed of normaal en gevoeliger, bvb een vaginale echo kan al aanleiding geven tot een fikse bloeding, maar zekerder wordt je er niet op he Succes meis!
Ik had met 8 & 9 weken om de dag bruine afscheiding en 1 keer op een vrijdag egt helderrood voor eventjes, ook om gek van te worden en was ook zo bang, uiteindelijk na 3 keer bellen togg een echo gekregen en gelukkig was alles goed, ik hoop voor jou ook! Succes vanmiddag!
alles is wonderwel nog goed kan het zelf nog bijna niet geloven, maar het was niet het vruchtje wat heeft gebloed. De gyn kon niet vinden wat het dan wel was, maar hij vond het wel vreemd geloof ik. Ook was het humpie nog maar 3mm en dat was niet echt groot voor 6 weken, dus hij kon me niet echt geruststellen. Maar goed, ik heb wel weer goede moed en wacht het nu wel af tot de volgende echo. Liefs loez
Fijn dat de echo goed was. Nu inderdaad afwachten en hopen dat het allemaal meevalt. Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Geweldig dat je echo goed was! En de grote zegd niks hoor! Niet druk overmaken. Wij hebben 3echo's gehad en bij de 3de werd pas duidelijk waarom het elke keer aan de kleine kant was. Bij ons was het omdat het vruchtje moeite had gehad met innestellen. Ik liep met 7wkn een week achter! Nu heb ik daarvan al 4dgn ingehaald... Dus klein zegd helemaal niks!
Gelukkig dat alles goed is! En indd afw88 hoe het nu verder gaat, vaak hoor je nog dat ze ineens nog een groeispurt maken en dan zul je straks zien dat je weer bij loopt..