Even lachen

Discussie in 'De lounge' gestart door CreaLinda, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik ben vannacht naar de huisartsenpost geweest (dat was niet zo grappig). het blijkt dat ik een nierweginfectie heb. Nou zeer dat dat doet!

    Dus ik kreeg een kuurtje van de dokter. Ga ik dat ophalen bij de apotheek (22 weken zwanger, toch wel een flinke buik al zeg ik het zelf) Zegt die mevrouw, terwijl ze de medicijnen aan me geeft:
    Dit verminderd wel de werking van de anticonceptiepil

    Een blik op m'n buik werpen hielp niet, dus ik heb maar even gezegd dat ik al zwanger was..

    We hebben wel gelachen...

    Linda
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    humz dan had ik gezegt , ja jeetje had u dat niet eerder kunnen vermelden :) 22 weken gelee of zo hahahaha
     
  3. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    :) Ik denk dat ze nog niet helemaal wakker was ofzo 8)
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :) Die is goed :)
     
  5. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, grappig is dat he! Had laatst ook zoiets... mijn tante durfde geen condooms te kopen, dus ik heel dapper naar de DA... Pakje bij de kassa neergelegd... De verkoopster keek ernaar, keek weer naar mij, toen naar mijn buik, toen weer naar het pakje... Toen heb ik maar ff gevraagd of ze het in wilde pakken, want (hoe cliché ook) het was niet voor mezelf... We schoten allebei spontaan heel hard in de lach! Ze zei al: Ik dacht al bij mezelf: is ze daar niet een beetje te laat mee... haha!
     
  6. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    :)
     
  7. Niet meer actief

    Haha, komisch.