Even lachen

Discussie in 'De lounge' gestart door CreaLinda, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik ben vannacht naar de huisartsenpost geweest (dat was niet zo grappig). het blijkt dat ik een nierweginfectie heb. Nou zeer dat dat doet!

    Dus ik kreeg een kuurtje van de dokter. Ga ik dat ophalen bij de apotheek (22 weken zwanger, toch wel een flinke buik al zeg ik het zelf) Zegt die mevrouw, terwijl ze de medicijnen aan me geeft:
    Dit verminderd wel de werking van de anticonceptiepil

    Een blik op m'n buik werpen hielp niet, dus ik heb maar even gezegd dat ik al zwanger was..

    We hebben wel gelachen...

    Linda
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    humz dan had ik gezegt , ja jeetje had u dat niet eerder kunnen vermelden :) 22 weken gelee of zo hahahaha
     
  3. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    :) Ik denk dat ze nog niet helemaal wakker was ofzo 8)
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :) Die is goed :)
     
  5. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, grappig is dat he! Had laatst ook zoiets... mijn tante durfde geen condooms te kopen, dus ik heel dapper naar de DA... Pakje bij de kassa neergelegd... De verkoopster keek ernaar, keek weer naar mij, toen naar mijn buik, toen weer naar het pakje... Toen heb ik maar ff gevraagd of ze het in wilde pakken, want (hoe cliché ook) het was niet voor mezelf... We schoten allebei spontaan heel hard in de lach! Ze zei al: Ik dacht al bij mezelf: is ze daar niet een beetje te laat mee... haha!
     
  6. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    :)
     
  7. Niet meer actief

    Haha, komisch.
    Volgens mij was die vrouw bij de apotheek niet helemaal wakker dan.
    Jeetje zeg... denk dat ik in een deuk lig als ik zoiets ooit mee zou maken.

    Maar bij de apotheek hier zijn ze ook niet zo slim.
    Ik ging laatst foliumzuur halen, en zag ook multivitamines staan, dus vroeg haar even om beetje uitleg omdat wij graag zwanger wouden worden.
    Wou ik bij de kassa afrekenen komt ze aan met een doosje mygrognion (anticoncepie), of ik daar toevallig voor kwam :cry:
    Vond het beetje raar omdat ik haar nog geen 5 min daarvoor had gevraagd wat ik het beste kon nemen voor als ik zwanger zou worden.
    Maargoed... foutje kan gebeuren
     
  8. Niet meer actief

    Die mensjes zitten zoooo op de automatische piloot joh...
    Net zoiets als dat je bij de AH werkt en standaard vraagt of ze een bonuskaart hebben, airmiles sparen en koopzegels willen....terwijl je je bonuskaart al voor dr neus houd bijvoorbeeld... ;)
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    HILARISCH! Heel komisch dat soort dingen...

    Mij vroeg vorige week iemand: He, ben jij zwanger? *kijk even in album*
    Mijn moeder kwam niet meer bij...."Nee, gestoken door een wesp" zei ze.

    De persoon die het vroeg wist van de behandelingen en durfde waarschijnlijk niet zo...maartoch.
    We hebben ontzettend gelachen!

    Elmo
     

Deel Deze Pagina